13.09.2023 / 14:24
StoryEditor

Aleksandra Gawlas-Wilińska pokieruje marketingiem w Henkel Consumer Brands

Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektor marketingu w Henkel Consumer Brands Polska
Wraz z początkiem września Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. To nowe stanowisko, które odpowiada będzie za marketing całego portfolio marek kosmetycznych i detergentów w HCB.

Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel od 2012 roku, w swoim doświadczeniu zawodowym łączy pracę w marketingu, digital marketingu, e-commerce oraz stacjonarnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 20:03
StoryEditor
Sieć Smyk wchodzi na giełdę – start oferty publicznej i publikacja prospektu. Co tam jest?
Prezes Grupy Smyk Michał Grom

Grupa Smyk Holding, lider na rynku produktów dla dzieci w Polsce, rozpoczyna nowy etap w swojej historii. Spółka opublikowała prospekt emisyjny i 23 października 2025 roku rozpocznie pierwszą publiczną ofertę akcji. IPO obejmuje nie więcej niż 13 636 364 nowych akcji emitowanych przez spółkę oraz maksymalnie 18 410 214 akcji sprzedawanych przez dotychczasowego akcjonariusza – AMC V Gandalf SA.

Cena maksymalna dla inwestorów indywidualnych została ustalona na poziomie 13 zł za akcję. Zgodnie z harmonogramem, ostateczna liczba akcji i ich cena zostaną ustalone około 30 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 14:50
StoryEditor
Nowe energetyki robią furorę w sklepach małoformatowych. Czy to wystarczyło?
Napoje energetyczne (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR, we wrześniu 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych utrzymała się na podobnym poziomie jak przed rokiem, ale o 2 proc. spadła liczba transakcji. To i tak dobry wynik, biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku wrzesień był wyjątkowo ciepły.

Nieco niższe temperatury niż przed rokiem przełożyły się na spadek sprzedaży piwa, lodów oraz napojów. We wrześniu klienci sklepów małoformatowych kupili o 8 proc. mniej litrów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 14:53