02.07.2024 / 13:10
StoryEditor

Ben & Jerry‘s - marka zaangażowana politycznie i zmieniająca świat [CASE STUDY]

Ben & Jerry’s to przede wszystkim konkurencja dla amerykańskich lodów Häagen-Dazs (fot. mat. prasowe)
Firmy z branży FMCG z reguły starają się zachować względną neutralność w sprawach społecznych i politycznych. Ben & Jerry’s wręcz przeciwnie. Dzięki swojej wyrazistości ten kultowy brand zyskał szerokie grono fanów na całym świecie, ale też grupę zaciekłych przeciwników.

Historia marki Ben & Jerry‘s rozpoczęła się w 1978 r., gdy Ben Cohen i Jerry Greenfield otworzyli lodziarnię w Burlington, w amerykańskim stanie Vermont. Do stworzenia gamy lodó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 18:00
StoryEditor
Auchan pokazuje nową strategię dla franczyzy. Sieć zdradza budżet otwarcia sklepu
Auchan pokazuje nową strategię franczyzy i ujawnia budżet otwarcia sklepu (fot. Konrad Kaszuba)

Auchan stawia na franczyzę jako główny kierunek rozwoju w Polsce i wprowadza nową strategię współpracy z partnerami. Sieć zapowiada niższe opłaty, nowe programy wsparcia i uproszczone zasady przystąpienia do systemu. Co dokładnie oferuje franczyzobiorcom i jak wygląda nowy model biznesowy Auchan?

Jak podkreśla Witold Sowiński, dyrektor franczyzy w Auchan Polska, firma widzi w tym formacie przyszłość swojego rozwoju. – Uważamy rozwój franczyzy jako jedną z głównych osi ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2025 / 22:57
StoryEditor
UOKiK z nowymi potężnymi uprawnieniami. Szykują się milionowe kary dla detalistów i platform handlowych
Tomasz Chróstny prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

UOKiK zyskał nowe, potężne narzędzia kontroli i karania dystrybutorów oraz platform e-commerce. Sejm przyjął ustawę o nadzorze nad ogólnym bezpieczeństwem produktów, która umożliwia nakładanie kar do miliona złotych i walkę z niebezpiecznymi towarami zagrażającymi zdrowiu i życiu konsumentów.

Sejm 7 listopada uchwalił ustawę wzmacniającą kompetencje prezesa UOKiK i inspektorów handlowych w nadzorze nad bezpieczeństwem produktów oraz podnoszącą maksymalną karę za naru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 16:09