19.10.2016 / 21:56
StoryEditor

Henryka Bochniarz nową przewodniczącą Rady Dialogu Społecznego. Zastąpi Piotra Dudę

Na zdj. Henryka Bochniarz (fot. CC BY-SA 3.0)
Prezydent Konfederacji Lewiatan Henryka Bochniarz została nową przewodniczącą Rady Dialogu Społecznego. Na stanowisku tym zastąpi Piotra Dudę, szefa NSZZ "Solidarność". O decyzji tej poinformowano podczas spotkania z członkami Rady Dialogu Społecznego z udziałem prezydenta Andrzej Dudy i premier Beaty Szydło

Premier Beata Szydło podziękowała Radzie za rok wspólnej pracy. Jej zdaniem to były bardzo dobre miesiące, w których zapadło wiele ważnych decyzji. - Teraz jest czas, żebyśmy pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2024 / 17:48
StoryEditor
COS uruchomił sklep w stołecznym centrum handlowym Westfield Arkadia
Sklep COS w centrum handlowym Westfield Arkadia (fot. mat. pras.)
14 czerwca marka COS otworzyła swój pierwszy salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Placówka ma powierzchnię powierzchnię 492 mkw. Wyróżnikiem sklepu jest wyjątkowa aranżacja wnętrza.

Nowy sklep pod szyldem COS został zaprojektowany we współpracy twórców marki ze specjalistami ds. aranżacji wnętrz i zrównoważonego rozwoju, prezentuje kolory, faktury i materia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 19:15
StoryEditor
Tiger pokonuje Blacka na półkach. Który z nich jest najlepiej eksponowany w sklepach? Pierwsze wnioski z raportu na temat napojów energetyzujących
Napoje energetyzujące na sklepowej półce
Dwie z marek pod którymi sprzedawane są napoje energetyczne zajmują na półkach po około 19 proc. ekspozycji. Do kolejnych dwóch należy po około 13 proc., natomiast pozostali gracze wspólnie odpowiadają za niespełna 25 proc. tzw. share of shelf. Kto jest obecnie liderem pod tym względem? Mamy najnowsze dane i okazuje się, że na początku roku nastąpiły przetasowania na podium.

Producenci napojów energetycznych przystąpili do walki o widoczność na półkach. Widać to wyraźnie w najnowszych badaniach firmy eLeader. Z raportu „Shelf Recognition AI, Napoje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. czerwiec 2024 06:56