12.09.2024 / 08:27
StoryEditor

Jakub Nowak został właścicielem JNT Group, jednego z największych dystrybutorów i producentów win w Polsce. Jakie ma plany?

Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group

Jakub Nowak, prezes zarządu w JNT Group, zakończył proces wykupu menedżerskiego (MBO). Obecnie jest on większościowym udziałowcem spółki. Jakie plany ma nowy właściciel JNT?

JNT Group to producent, importer i dystrybutor win w Polsce. Spółka współpracuje z sieciami handlowymi i branżą HoReCa.

Od handlowca do współwłaściciela

Jakub Nowak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 14:37
StoryEditor
Pomidorowy król z Włoch inwestuje w Polsce. Nasz kraj ma być bazą do ekspansji na cały region
Klaudia Łysek, dyrektor sprzedaży w Mutti Poland; Francesco Mutti, prezes Mutti i Juan Pablo Carnevale, dyrektor zarządzający Mutti Poland (fot. materiały prasowe)

Mutti, włoska firma specjalizująca się w produkcji przetworów pomidorowych i europejski lider w tej dziedzinie, postanowiła otworzyć spółkę w Polsce. Warszawskim biurem będzie kierował Juan Pablo Carnevale, który został mianowany dyrektorem zarządzającym Mutti Poland. Ma on za zadanie zbudować zespół, który będzie odpowiadał za umocnienie pozycji firmy w Polsce, a następnie jej ekspansję w całym regionie Europy Wschodniej.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego firma Mutti otwiera spółkę w Polsce?
  • Jaka będzie rola warszawskiego biura Mutti?
  • Kto został szefem Mutti Polska?
  • Jakie są pla...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.06.2025 / 13:58
StoryEditor
Kto robi częściej zakupy w sklepach: mięsożercy, weganie czy wegetarianie? Zaskakujące wyniki badania
Aby odróżnić się od innych dyskontów, Netto eksponuje swoje produkty wegańskie na półkach. Regionalne pochodzenie (tutaj z Dolnej Saksonii) i certyfikat V-Label są również podkreślone.

Weganie i wegetarianie odwiedzają sklepy spożywcze znacznie częściej niż osoby jedzące mięso – wynika z badania KPMG i EHI Retail Institute w Niemczech. Weganie robią zakupy średnio 3,4 razy w tygodniu, wegetarianie 3,1 raza. Dla porównania – mięsożercy kupują 2,7 razy, a fleksitarianie (osoby ograniczające mięso) 2,6 razy tygodniowo.

W porównaniu do osób jedzących wszystko, weganie robią zakupy aż o 25 proc. częściej, a wegetarianie o około 15 proc. jednak na częstotliwość zakupów wpływają nie tylko dieta, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 23:43