13.01.2025 / 10:04
StoryEditor

Karma dla zwierząt droższa w sieci. Prezes UOKiK nałożył za to prawie pół miliona kary, w tym dla dwóch menedżerów

85 proc. opiekunów zwierząt kupuje produkty dla nich w internecie, myśląc że jest tam taniej. UOKiK stwierdził, że niekonicznie tak jest (fot. Shutterstock)

Dystrybutor karmy dla psów i kotów zawarł zmowę cenową ze swoimi kontrahentami. Prezes UOKiK nałożył karę na firmę i dwóch jej menadżerów, którzy bezpośrednio odpowiadali za niedozwolone porozumienie, łącznie prawie pół miliona złotych.

Firma Empire Brands zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną karmy dla psów i kotów. Produkty marki Empire dostępne są dla klientów stacjonarnie (w sklepach zoologicznych i ga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 12:58
StoryEditor
Action przeskoczy Pepco i zostanie liderem rynku dyskontów. Dynamika jest kosmiczna!
KAMPEN, THE NETHERLANDS - JULY 12, 2016Shopping woman with shopping basket in a Action discount superstore. Action is a Dutch discount store-chain. Sells in their stores low budget products.

Dane z raportu „Rynek dyskontów niespożywczych w Polsce 2026”, przygotowanego przez PMR Market Experts by Hume’s mówią jasno - to sieć Action jest teraz liderem tego sektora pod względem wartości sprzedaży. Zdetronizowała Pepco. Z czego wynika to przetasowanie?

PMR przypomina, że jeszcze w 2023 roku przewaga Pepco nad Action była znacząca – przychody lidera były blisko 1,5 raza wyższe niż drugiego gracza. Intensywny rozwój Action w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 09:17
StoryEditor
Adam Imielski, szef Kraft Heinz w Polsce: Nie ma planu, żeby zrobić z Pudliszek globalny brand
Uważam, że w każdym formacie i sieci istnieją jeszcze możliwości wzrostu.sprzedaży – mówi Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce  w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl (fot. materiały prasowe)

Po osiągnięciu imponującego 40-procentowego wzrostu obrotów, w dużej mierze napędzanego inflacją, priorytetem jest dla mnie wzrost pod kątem wolumenu – zapowiada Adam Imielski. Dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl zdradza, w jaki sposób firma zamierza zrealizować ten cel. Wyjaśnia dlaczego globalna kariera marki Pudliszki nie jest obecnie w planach i dlaczego nie widzi dla niej wielkiej przyszłości na rynku ukraińskim, za który również odpowiada. Mówi także o uniklanych preferencjach polskich konsumentów, które sprawiają, że produkty marki Heinz muszą być do nich dostosowywane.

Z tego artykuł dowiesz się m.in:

  • Jakie cele Adam Imielski postawił przed firmą Kraft Heinz w Polsce, przejmując zarządzanie nią?
  • Jak firma zamierza zamierza realizo...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 12:51