17.08.2020 / 12:17
StoryEditorMarek Lipka, Carrefour Polska: Oferta bio daje nam ogromną przewagę nad dyskontami
Marek Lipka, dyrektor handlowy, członek zarządu Carrefour Polska (fot. materiały prasowe)
Rozwój rynku bio jest w Polsce blokowany zaporowymi cenami, dyktowanymi przez sklepy specjalistyczne. Mimo tych problemów, sprzedaż od dwóch lat rośnie dwucyfrowo i tak będzie przez co najmniej kolejne trzy lata. Carrefour dba o to, by oferta bio była dostępna cenowo i coraz szersza. Sieć jako jedyna w Polsce ma w ofercie ponad 2,5 tys. produktów ekologicznych – wyjaśnia w rozmowie z portalem wiadmoscihandlowe.pl Marek Lipka, dyrektor handlowy, członek zarządu Carrefour Polska.
Polacy wydają na produkty bio 7 euro, to znacznie mniej niż Duńczycy, którzy wydają 200 euro rocznie. Jednocześnie ta różnica pokazuje potencjał wzrostu rynku. Jak wyglądają pro...