08.04.2020 / 15:14
StoryEditor

Morawiecki: Kierujemy bezpośrednio do firm 100 mld zł, by uratować 5 mln miejsc pracy

(fot. materiały prasowe)
Premier Mateusz Morawiecki zaprezentował podczas konferencji prasowej założenia tzw. tarczy finansowej, która ma stanowić element tarczy antykryzysowej. Nowy pakiet, wart według wyliczeń rządu 100 mld zł, ma być strumieniem środków skierowanych bezpośrednio do przedsiębiorców, którzy nie zaprzestaną działalności gospodarczej i utrzymają miejsca pracy.

– Ten stan gospodarczy w którym się znajdujemy ekonomiści nazywają szokiem podażowym i popytowym. Wstrząs, którego nikt się nie spodziewał i przez nasze programy pokazujemy, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 11:34
StoryEditor
Food trucki na zakręcie. Sezon sprzyja branży, ale jej długi rosną
W Polsce przybywa nowych food trucków, ale mobilne punkty gastronomiczne wciąż borykają się z problemami (fot. Shutterstock)

Letnie miesiące to złoty czas dla gastronomii plenerowej, a food trucki odgrywają w niej coraz ważniejszą rok, przybywa też owych mobilnych punktów gastronomicznych. Choć ten segment wszedł w obecny sezon ze względnym poczuciem bezpieczeństwa finansowego – dynamika wzrostu zadłużenia znacząco wyhamowała – to jednak jego całkowite zaległości są wciąż bardzo wysokie.

Według danych Dun & Bradstreet ze stycznia 2025 r., w ciągu 12 miesięcy przybyło w Polsce ponad 600 nowych food trucków, co stanowi wzrost o ponad 12 proc. r/r. Taka dyna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.07.2025 / 13:07
StoryEditor
Nie dla psa? A właśnie że tak! Piwo, lody i inne przysmaki pokazują, że nie oszczędzamy już na pupilach
Piwoi lody dla psów są symbolem nowego trendu w żywieniu pupili (fot. Shutterstock)

Piwo, izotonik i smoothie o smaku kurczaka? Brzmi to jak ludzka żywność o bardzo dziwnym smaku, ale w tym przypadku chodzi o produkty dla psów. Nowe przysmaki zdobywają popularność wśród właścicieli czworonogów, a dane rynkowe pokazują, że to nie tylko moda, ale też dynamicznie rozwijający się segment rynku. Co kryje się za tym trendem?

Z tego artykułu dowiesz się o:

  • Rozwój rynku przysmaków dla zwierząt
  • Nowe potrzeby i produkty dla psów
  • Rozwój rynku przysmaków jako sygnał kulturowej zmiany
  • Czy t...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 10:51