14.03.2024 / 13:18
StoryEditor

Musimy pamiętać o trzech punktach: serce, głowa i portfel - mówiła na KMiRA Marietta Stefaniak, wiceprezes ZM Silesia

Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia (wiadomoscihandlowe.pl)
Konsumenci w Polsce spożywają statystycznie więcej mięsa niż wynosi średnie spożycie w Europie. W swoich wyborach koncentrują się na jakości i cenie. - Jesteśmy w ciekawym momencie. Po wyzwaniach związanych z wysoką inflacją rynek się stabilizuje. Decyzje konsumenckie są spokojniejsze, ale musimy pamiętać o trzech punktach: serce, głowa i portfel – stwierdziła podczas Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy 2024 Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.

– Konsument jest coraz bardziej czuły na to, co wkłada do koszyka – stwierdziła Marietta Stefaniak  i dodała: - Widzimy zwracanie uwagi na skład, na jakość. Pochodzenie surowca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 18:15
StoryEditor
Nestle zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi
Philipp Navratil Chief Executive Officer Nestlé S.A.

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKat i Nesquik, ogłosiła plan redukcji około 16 000 miejsc pracy na całym świecie w ciągu najbliższych dwóch lat.

Cięcia w Nestle, stanowiące niemal 6% globalnej siły roboczej firmy, są wynikiem dążenia do obniżenia kosztów i osiągnięcia "efektywności operacyjnej", w tym poprzez automatyza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 14:47
StoryEditor
Jak Polacy kupują pieczywo? Dominują dwa produkty
Regał z pieczywem w sieci Biedronka (fot. JMP)

Według danych YouGov, na które powołuje się “Rzeczpospolita” praktycznie wszystkie gospodarstwa domowe w Polsce w zeszłym roku kupiły pieczywo. Ile na nie wydały?

Aż 99,9 proc. polskich gospodarstw domowych przynajmniej raz kupiło pieczywo w 2024 roku, co przełożyło się na 1,2 mln ton sprzedanych produktów. 

Absolutnie najpopu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 03:12