28.09.2017 / 10:17
StoryEditor

Perła organizuje konkurs Dobre Chwile, adresowany do młodych konsumentów

Konkurs marki Perła Export adresowany jest do młodychkonsumentów (mat. prasowe)
W ramach strategii komunikacji Perła Browary Lubelskie zorganizowała konkurs promujący markę Perła Export, który potrwa od 27 września do 24 października br. Jest on prowadzony w oparciu o dedykowaną stronę internetową oraz portal społecznościowy Instagram.

Konkurs pod hasłem Perła Dobre Chwile ma dwie dwutygodniowe odsłony, w ramach których po trzy osoby mogą wygrać wycieczkę na Bali, a 14 osób otrzyma zgrzewkę promowanego piwa. A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 17:01
StoryEditor
Marian Zych, Livio: Walczymy o wyższe handling fee. Sklepy nie mogą finansować systemu kaucyjnego [WIDEO]
Marian Zych, Livio (fot. Wh)

Dyrektor generalny i wiceprezes sieci Livio w ramach Grupy Kapitałowej Specjał mówi o tym, że operatorzy powinni zaoferować sieciom handlowym wyższą opłatę za zebrane butelki, tak by sklepy nie musiały dokładać do systemu kaucyjnego. Zwraca również uwagę na trudności w integracji systemów oraz to, że zdecydowana większość sklepów grupy będzie zbierała butelki ręcznie.

Obejrzyj rozmowę z Marianem Zychem, dyrektorem generalnym i wiceprezesem sieci Livio:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 09:38
StoryEditor
Producent Milki trafi do sądu. Mondelez pozwany za wprowadzanie klientów w błąd
Producent Milki trafi do sądu. Mondelez pozwany za wprowadzanie klientów w błąd (fot. Facebook.com/Milka)

Mondelez, koncern znany m.in. z produkcji czekolad Milka trafi do sądu. Został pozwany za wprowadzanie w błąd klientów, którzy kupowali czekoladę Milka. Jak tłumaczy się spółka?

W artykule przeczytasz:

  • Downsizing żywności w wykonaniu Mondelez – Milka zmniejszyła się o 10 gram
  • Stowarzyszenia Konsumentów składa skargę na Mondelez za wprowadzanie klientów w błąd
  • Jak się tłumaczy Mondelez z downsizingu?
  • Producenci będą mieli obowiązek informowania o downsizingu żywności?
  • 80 proc. Polaków spotkała się z downsizingiem produktów
  • Dowsinzig masła, dżemów, a nawet chleba

– Niemieckie Stowarzyszenie Konsumentów pozywa Mondelez za wprowadzające w błąd opakowania czekolady Milka. Jej zawartość maleje, ale ceny rosną – donosi portal retaildtail.eu.

Downsizing żywności w wykonaniu Mondelez – Milka zmniejszyła się o 10 gram

Organizacja konsumencka oskarża Mondelez o to, że niektóre tabliczki czekolady Milka w ostatnim czasie zmieniły swoją gramaturę. Tabliczka nie ma już 100 gram, ale 90. Oczywiście producent nie „chwalił się” tym zabiegiem.

Jak wskazuje Stowarzyszenie Konsumentów z Hamburga, samo opakowanie i wygląd pozostały identyczne, a sama tabliczka stała się cieńsza o około milimetr. Co więcej, tuż przed tym zabiegiem downsizingu, znacznie wzrosły ceny detaliczne.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 11:26