09.12.2020 / 09:12
StoryEditor

Prezes UOKiK zachęca firmy do... współpracy z nim. Skorzystała m.in. Castorama

Z wyliczeń UOKiK wynika, że firmy, które w trakcie postępowań współpracowały z prezesem urzędu antymonopolowego w trakcie postępowań, tylko w 2020 r. zaoszczędziły dzięki temu aż pół miliarda zł. Trudno potraktować te dane inaczej niż jako zachętę do tego rodzaju kooperacji w nadziei na złagodzenie ewentualnych kar (tzw. leniency).

- Na praktykach ograniczających konkurencję, takich, jak niedozwolone porozumienia czy nadużywanie pozycji dominującej, tracą uczciwi przedsiębiorcy, konsumenci i polska gospo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 11:16
StoryEditor
Po 25 latach Andrzej Szumowski rozstaje się wódką Wyborowa. Czym zajmie się teraz?
Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka i wiceprezes Wyborowa (fot. materiały prasowe)
Andrzej Szumowski, wiceprezes spółki Wyborowa S.A. poinformował, że z końcem kwietnia zakończył „25 letnią przygodę z Wódką Wyborowa”. - Był to dla mnie pełen pasji okres budowania i rozwijania wizerunku Polskiej Wódki, tego najbardziej znanego na świecie polskiego produktu – skomentował Szumowski.

Andrzej Szumowski podkreślił wspominając czas swojej pracy dla Wyborowej, że Wally Olins, jeden z największych światowych ekspertów w dziedzinie brandingu i komunikacji mare...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 08:34
StoryEditor
Dino grozi dalsza erozja marż? Analityk wskazuje, co czeka polską sieć supermarketów w 2024 r.
Na zdj. Dino w Zbąszynie (fot. Dino)
Analityk DM BOŚ Jakub Viscardi spodziewa się w 2024 r. niskiego dwucyfrowego wzrostu sprzedaży porównywalnej Dino. Zakłada też 10-proc. wzrost rok do roku liczby uruchamianych nowych sklepów. Jak powinno się to przełożyć na tegoroczne przychody notowanej na GPW sieci sklepów spożywczych?

Według Jakuba Viscardiego, wzrost sprzedaży Dino w 2024 r. powinien sięgnąć rok do roku 19 proc. (wobec 30 proc. w 2023 r.). - Niższa niż rok temu dźwignia operacyjna powinna ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. maj 2024 20:03