02.04.2020 / 08:50
StoryEditor

Maleją przychody Grupy CCC. Spółka wstrzymuje inwestycje i rozwija e-commerce

(materiały prasowe)
W efekcie mniejszego ruchu w sklepach spowodowanego zamknięciem salonów w galeriach handlowych z powodu epidemii COVID-19, zmalały przychody Grupy CCC. W I kw. 2020 r. przychody spółki spadły o 9 proc. i wynosiły 994 mln zł. Obuwnicza spółka odnotowała stratę EBITDA i EBIT, odpowiednio 136 mln zł i 327 mln zł.

W drugiej połowie marca nie działało większość salonów CCC, ruch przeniósł się do internetu, ale i to nie uchroniło spółki przed spadkiem sprzedaży. Sam kanał e-commerce odnotow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 12:04
StoryEditor
33 000 zł przychodu miesięcznie za prowadzenie Żabki. Gdzie wyniki są najwyższe?
Przychód miesięczny w Żabce – które sklepy dają 33 000 zł? (fot. Żabka Polska)

Franczyzobiorcy Żabki w niektórych lokalizacjach mogą osiągać przychód miesięczny nawet 33 000 zł. Wyniki różnią się jednak w zależności od miasta i lokalnego rynku. Gdzie prowadzenie sklepu Żabka przynosi najwyższe przychody?

W artykule przeczytasz:

  • Jaki jest przychód franczyzobiorcy sklepu Żabki w 2025 roku?
  • Które sklepy Żabki generują jeszcze wyższe przychody?
  • Od czego zależy wysokość przychodów franczyzobiorcy Żabki?
  • Przemysław Kijewski: franczyza to stabilnym model biznesowy
  • Przychód to jeszcze nie dochód

Jaki jest przychód franczyzobiorcy sklepu Żabki w 2025 roku?

Żabka Polska, czyli największa sieć sklepów convenience w Polsce właśnie podała dane o przychodach miesięcznych franczyzobiorców Żabek. To ważne dane, gdyż obecnie w całej Polsce działa ponad 11 800 sklepów Żabka, które prowadzi ponad 10 000 przedsiębiorców.

W pierwszej połowie 2025 roku prawie 84 proc. franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabki osiągnęło przychód miesięczny w kwocie co najmniej 30 000 zł.

Oznacza to wzrost w porównaniu do wcześniejszych danych prezentowanych przez sieć. W okresie od września do grudnia 2024 r. miesięczny przychód z jednego sklepu Żabki wynosił średnio 28 000 zł lub więcej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 10:54
StoryEditor
Piekarnie Gorąco Polecam na stacjach Shell. Enata Bread rusza z nowym formatem w trasie
Od lewej: Tomasz Bartos, dyrektor rozwoju Shell i Bartłomiej Rychcik, właściciel i prezes spółki Enata Bread (fot. materiały prasowe)

Na stacjach Shell pojawi się coś więcej niż tylko paliwo i kawa. Enata Bread uruchamia swój koncept Gorąco Polecam. Smaki z piekarni w zupełnie nowym formacie – dostępnym dla kierowców i podróżnych. Pierwsza lokalizacja już działa, a kolejne są w przygotowaniu. Czy połączenie piekarni z siecią stacji paliw okaże się nowym trendem w handlu convenience?

Nowy projekt wystartował na stacji Shell w Dalanówku przy trasie S7 Gdańsk – Warszawa. Jak zapowiadają partnerzy, to dopiero początek wspólnej drogi Enata Bread i Shell Polska. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 00:16