05.02.2020 / 11:48
StoryEditor

Producenci żywności będą podnosić ceny

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Spirala podwyżek w sektorze żywności, która ruszyła w ubiegłym roku, zatacza coraz szersze kręgi. Drożejący prąd, rosnące pensje pracowników, nowe przepisy i podatki czy wreszcie zmiany klimatyczne oraz epidemie nie wróżą niczego dobrego – czytamy w serwisie businessinsider.com.pl.

Jest spore prawdopodobieństwo, że inflacja utrzyma się na wysokim poziomie. Oznacza to, że szacunki niektórych ekonomistów dotyczące spadku cen w II połowie roku stoją pod znaki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2024 / 11:24
StoryEditor
Starbucks: widzimy duży potencjał rozwoju również w mniejszych miejscowościach
Do tej pory Starbucks otworzył w Polsce 77 lokali, z czego cztery uruchomiono w tym roku.  (shutterstock.com)

Starbucks to sieć kawiarni tradycyjnie kojarzona z największymi miastami. Ale - jak zdradzają przedstawiciele amerykańskiej sieci w Polsce - firma dostrzega również duży potencjał do rozwoju także w mniejszych miejscowościach, jako przykład podając swoje ostatnie otwarcia w Toruniu i Gliwicach.

– Wybierając lokalizację nowej kawiarni przede wszystkim weryfikujemy jej rynkowy potencjał. Miejsce takie powinno przyciągać naszych stałych i nowych gości, a jednocześnie poma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2024 / 19:01
StoryEditor
Grupa Carrefour pokazuje wyniki i zmienia prezesa w Polsce. Jaką misję ma nowy CEO?
Hipermarket Carrefour (fot. canon_photographer/Shutterstock)

Grupa Carrefour ma za sobą niezwykle intensywny kwartał. Firma we Francji i na pozostałych europejskich rynkach mocno inwestowała w ceny i dostosowywała strategię do niezwykle konkurencyjnego otoczenia rynkowego. W Polsce firma zanotowała spadek sprzedaży porównywalnej. Poinformowała także o zmianie na stanowisku CEO w naszym kraju.

Grupa Carrefour zanotowała w III kw. br. wzrost sprzedaży porównywalnej (LFL) o 8,8 proc. Władze firmy wskazują, na "oznaki pozytywnej ewolucji zachowań konsumentów we Francji i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2024 19:17