15.04.2019 / 15:06
StoryEditor

Sieć saloników prasowych Presto otwiera nowe placówki. W planach franczyza

Choć Presto to saloniki prasowe, prasa jest w nich na drugim planie. Kluczowy asortyment to wysokomarżowe produkty pozaspożywcze: kosmetyki, gadżety imprezowe itp. (Fot. materiały prasowe)
Na trudnym rynku punktów z prasą rozwija się nowy rodzaj placówek, które są połączeniem kiosku i sklepu wielobranżowego specjalizującego się w produktach wysokomarżowych. Działająca pod szyldem Presto sieć zapowiada dynamiczny rozwój.

Założona w 2016 roku przez przedsiębiorstwo Tylko Handlowe sieć saloników prasowych Presto liczy dziś sześć placówek. Trzy działają w Lublinie i okolicach, trzy kolejne w wojewó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 11:18
StoryEditor
Właściciel sieci Stokrotka zainwestuje 200 mln zł w nowy biznes w Polsce
Sklep sieci Stokrotka w Ząbkach

Vilniaus Prekyba, właściciel sieci supermarketów Stokrotka, planuje kolejną dużą inwestycję w Polsce. Należąca do niej spółka PL Projektai (Grupa Galio) wraz z Grupo Lar Holding Polonia utworzy wspólne przedsiębiorstwa, które będą realizować projekty deweloperskie o łącznej wartości ok. 200 mln zł. Nowe inwestycje obejmą budowę nowoczesnych osiedli mieszkaniowych zorientowanych na nabywców pierwszego domu.

W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) złożono wniosek o zgodę na utworzenie grupy siedmiu wspólnych przedsiębiorstw przez Grupo Lar Holding Polonia oraz PL Projek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 08:17
StoryEditor
Zmiany w Zalando. Anna Dimitrova przejmuje finanse giganta mody
Anna Dimitrova nową dyrektorką finansową Zalando (fot. Zalando)

Anna Dimitrova wkrótce obejmie stanowisko Dyrektorki Finansowej w Zalando. Firma podkreśla, że odegra kluczową rolę przy tworzeniu paneuropejskiej platformy e-commerce w branży mody. Jakie ma doświadczenie nowa szefowa finansów Zalando?

W artykule przeczytasz:

  • Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando
  • Dlaczego Zalando zdecydowało się na Annę Dimitrovą
  • Jaka przebiegała dotychczasowa kariera nowej szefowej finansów w Zalando?
  • Anna Dimitrova: pasjonuje mnie to, jak technologia zmienia życie klientów
  • Zalando łączy się z About You i zwiększa skalę

Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando

Rada Nadzorcza Zalando poinformowała 29 października 2025 r., że powołała Annę Dimitrovą na stanowisko Dyrektora Finansowego (CFO). Dimitrova dołączy do zarządu spółki i przejmie odpowiedzialność za działy Finansów i Ładu Korporacyjnego od 1 stycznia 2026 r.

To natomiast oznacza korekty w samym zarządzie modowego giganta. David Schröder, który od marca pełni funkcję tymczasowego dyrektora finansowego (CFO), ponownie skupi się na swoich obowiązkach współprezesa. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 22:15