17.07.2023 / 10:13
StoryEditor

Z Lidl Polska na szefa firmy Łuksja. Kto pokieruje firmą z Łukowa?

Marcin Zajko przeszedł z sieci Lidl do spółki Łuksja (fot. za: LinkedIn)
Marcin Zajko został nowym prezesem i dyrektorem zarządzającym spółki Łuksja. Poprzednio - przez niemal 18 lat - menedżer związany był z siecią dyskontów Lidl.

- Jestem podekscytowany możliwością wkroczenia w tę rolę, która przynosi ze sobą nowe wyzwania i możliwość wpływu na rozwój i sukces firmy. Dzięki mojemu doświadczeniu nabranemu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 08:24
StoryEditor
Polka stanie na czele dużego sojuszu zakupowego! Dawniej pracowała w Makro Cash&Carry i Danone
Ewa Jankowiak, general manager Vasco International Trading (fot. za: LinkedIn)

Ewa Jankowiak objęła w maju stanowisko general managera grupy zakupowej Vasco International Trading. To sojusz, który zrzesza trzy liczące się na rynku sieci handlowe, a powołany został do życia niedawno, bo w marcu tego roku.

W skład Vasco International Trading wchodzą: Colruyt Group (Belgia), Superunie (Holandia) oraz Coop Szwajcaria.

Kim jest Ewa Jankowiak?

Jak podkreśla "European Supermarket M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2025 / 14:49
StoryEditor
Dino już "tylko" tysiąc sklepów za Biedronką. Kiedy otworzy placówkę numer 3000?
Dino ściga Biedronkę (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)

Różnica w liczbie sklepów Dino i Biedronki wynosi już tylko ok. 1 tys. na korzyść portugalskiego detalisty. Jeszcze dekadę temu Biedronka miała ponad pięć razy więcej placówek od polskiej sieci, jednak Dino szybko nadgoniło sporą część zaległości. Od końca 2015 r. do końca pierwszego kwartału obecnego roku Biedronka urosła o 1113 sklepów, podczas gdy Dino rozwinęło swoją sieć aż o 2235 lokalizacji. Kiedy możemy być świadkami "mijanki" na szczycie?

Z artykułu dowiesz się m.in:

  • Ile sklepów ma dziś Dino, a ile Biedronka?
  • W jakim tempie rosną obie sieci handlowe?
  • Kiedy Dino uruchomi sklep numer 3000?
  • Kiedy Dino może prześcignąć Biedronkę?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2025 08:43