27.02.2024 / 14:48
StoryEditor

Bielenda znów kupuje. Po markach Tołpa i ON do portfolio firmy dołącza brand Miya Cosmetics przejmowany wraz z firmą Kanani Europe

Przejmując spółkę Kanani Europe Grupa Bielenda włączy do swojego portfolio kosmetyki marki Miya Cosmetics (fot. materiały prasowe)
Firma Bielenda Kosmetyki Naturalne, wspierana przez fundusz Innova Capital, przejmuje pełen pakiet udziałów w spółce Kanani Europe. Wraz z nim portfolio Bielendy powiększy się o rosnącą w siłę polską markę Miya Cosmetics. Co stanie się z dotychczasowym właścicielem Kanani Europe?

Po przejęciu 100 proc. udziałów firmy Torf Corporation (właściciela marek Tołpa oraz ON), do którego doszło jesienią ub.r., Grupa Bielenda znów wybrała się na zakupy....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 09:35
StoryEditor
Czy Kraków jest gotowy na drugi outlet? Wkrótce otwarcie Designer Outlet Kraków
Centrum handlowe Designer Outlet Kraków rusza już 22 maja (fot. Designer Outlet Kraków)

Długo oczekiwane centrum handlowe Designer Outlet Kraków, zlokalizowane przy ul. Galicyjskiej w Krakowie, otworzy drzwi dla swoich klientów już 22 maja. Czy zawojuje portfelami klientów?

Z ogromną radością ogłaszamy, że długo oczekiwana inwestycja handlowa w Krakowie, Designer Outlet Kraków, powita swoich pierwszych gości już 22 maja. To dla nas ważny moment. Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2025 / 09:21
StoryEditor
Lidl chce być jak Dino i Biedronka? Dyskonter coraz mocniej wchodzi na nowy rynek i sięga po nowych klientów
Lidl wchodzi do coraz to mniejszych miejscowości (fot. Pixelbiss/Shutterstock)

Lidl Polska rozwija sieć sklepów nie tylko w dużych i średniej wielkości miastach. Operator coraz częściej wchodzi ze swoimi placówkami do małych miasteczek, a także pojawia się na wsi. Czy to oznacza, że Lidl chce iść ścieżką wytyczoną przez Dino i Biedronkę, które zauważyły spory potencjał w tego typu lokalizacjach?

W najbliższy czwartek (22 maja) Lidl Polska uruchomi aż dwa sklepy w małych miasteczkach, a dokładnie w liczącym ok. 9,5 tysięcy mieszkańców w Szubinie (woj. kujawsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2025 21:56