15.12.2023 / 19:44
StoryEditor

Global Cosmed inwestuje w swoją niemiecką fabrykę. Co oprócz marek własnych firma chce tam produkować?

Magdalena Miele, prezeska Global Cosmed
Zarząd spółki Global Cosmed zdecydował o rozszerzeniu produkowanego portfolio w fabryce w niemieckim Stadtilm o myjące produkty kosmetyczne pod markami Apart i Bobini. Ten ruch ma pozwolić firmie również na poszerzenie oferty dostaw produktów kosmetycznych produkowanych pod markami własnymi odbiorców, czyli private label.

Magdalena Miele, prezeska Global Cosmed S.A. wskazuje, że firma kończy 2023 r. pozytywnym wynikiem audytu potwierdzającym zdolności do produkcji najwyższej jakości mydeł w płyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 11:00
StoryEditor
Carrefour i Payback rozszerzają współpracę i dodają nową usługę dla klientów
Stacja paliw sieci Carrefour (fot. materiały prasowe)

Od początku lutego, klienci tankujący na stacjach paliw Carrefour zyskają możliwość zbierania i wymieniania punktów w ramach programu Payback. To nowa forma korzyści dla klientów stacji Carrefour i użytkowników programu lojalnościowego. O ile taniej będzie można zatankować na Carrefourze?

Od początku lutego 2025, każda transakcja paliwowa na stacjach Carrefour umożliwia zbieranie punktów Payback. Jest to element rozszerzenia współpracy sieci sklepów i operatora p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 19:14
StoryEditor
Co Lidl ryzykuje, reklamując się w TV Republika? Czy bojkot sieci jest realny i poskutkuje odpływem klientów?
Ponad połowa komentarzy w mediach społecznościowych i na portalach internetowych wzywa do bojkotu Lidla, motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika (fot. Shutterstock)

Jerzy Owsiak postawił twarde ultimatum - firmy które chcą wspierać WOŚP, nie mogą reklamować się w TV Republika. Jego słowa zostały przez niektórych potraktowane jako zachęta do bojkotu sieci Lidl, która się we wspomnianej stacji reklamuje. Kolektyw Analityczny Res Futura sprawdził, co Polacy sądzą o takim bojkocie i czy faktycznie może się on przełożyć na to, że Lidl straci klientów.

Kolektyw Analityczny Res Futra podjął się analizy komentarzy na temat bojkotu Lidla motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika i zamieszczonych w serwisach X, Facebo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. luty 2025 20:59