23.08.2016 / 16:13
StoryEditor

Henkel z dobrymi wynikami mimo coraz trudniejszych warunków rynkowych

W roku obrotowym 2016 wzrost przychodów Henkla w ujęciu organicznym ma wynieść 2-4 proc. (fot. materiały prasowe)
Henkel notuje dobre wyniki w drugim kwartale roku. Przychody firmy wyniosły 4,654 mld euro, co oznacza wzrost o 3,2 proc. w ujęciu organicznym. Wzrost sprzedaży na rynkach wschodzących wyniósł ponad 6 proc.

– Znaczny wzrost przychodów w ujęciu organicznym zawdzięczamy intensywnemu rozwojowi na rynkach wschodzących i dobrym wynikom firmy na rynkach rozwiniętych – powiedział ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 09:16
StoryEditor
Po co Polacy chodzą do Biedronki, Lidla i Dino, a jakich produktów nie kupują w tych sieciach tyle, ile by mogli? [DANE]
Dino najlepiej radzi sobie w sprzedaży przekąsek, alkoholi i papierosów, zup i przypraw, napojów bezalkoholowych oraz majonezów, ketchupów i sosów. Z kolei najgorzej wypada w sprzedaży kategorii kosmetycznych - wynika z danych CPS GfK (fot. Dino Polska)

Dyskonty nie są ekspertami w sprzedaży kosmetyków. Niemniej Biedronka i Lidl od kilku lat rozwijają swoje kompetencje w tym obszarze. Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK uważa, że Dino – szukając szans na wzrosty – także powinno pójść tą drogą.

Biedronka, Lidl oraz Dino różnią się pod względem kategorii, które pełnią rolę magnesów przyciągających klientów do placówek tych sieci. Wskazuje na to Fair Share Index – wskaźn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 23:43
StoryEditor
Hurtownie Makro i właściciel sieci stacji Moya planują duży projekt. Obejmie 28 lokalizacji

Firma Anwim, właściciel Moya, podpisała strategiczną umowę z Makro Polska w zakresie rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych. W wyniku tej współpracy w 28 lokalizacjach należących do sieci hurtowni powstanie 150 punktów ładowania. Jest to istotny krok w realizacji ambitnej strategii.

Spółka Anwim S.A., poza dynamicznym rozwojem sieci stacji paliw Moya, inwestuje w rozwój sieci ładowania pojazdów elektrycznych, pod marką Moya Energia. Nowe punkty ładowania bę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2024 13:00