23.08.2016 / 16:13
StoryEditor

Henkel z dobrymi wynikami mimo coraz trudniejszych warunków rynkowych

W roku obrotowym 2016 wzrost przychodów Henkla w ujęciu organicznym ma wynieść 2-4 proc. (fot. materiały prasowe)
Henkel notuje dobre wyniki w drugim kwartale roku. Przychody firmy wyniosły 4,654 mld euro, co oznacza wzrost o 3,2 proc. w ujęciu organicznym. Wzrost sprzedaży na rynkach wschodzących wyniósł ponad 6 proc.

– Znaczny wzrost przychodów w ujęciu organicznym zawdzięczamy intensywnemu rozwojowi na rynkach wschodzących i dobrym wynikom firmy na rynkach rozwiniętych – powiedział ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 17:15
StoryEditor

Nie żyje Krzysztof Jakubowski, prezes sieci Esotiq&Henderson. Zmarł w wieku 52 lat

Krzysztof Jakubowski, prezes Esotiq&Henderson, zmarł w środę - podała spółka (fot. za: LinkedIn)
Esotiq&Henderson poinformował, że w środę 20 września zmarł prezes tej firmy Krzysztof Jakubowski. Menedżer był współtwórcą spółki notowanej na warszawskiej giełdzie.

Krzysztof Jakubowski urodził się w listopadzie 1970 r. w Szczecinie. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w FHU Bissmyk, spółce będącej regionalnym dystrybutorem produktów Proct...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 08:39
StoryEditor

Promocje w czasach wysokiej inflacji. Co robią sklepy spożywcze, a czego poszukują klienci?

Polacy poszukują w sklepach promocji, ale znalezienie atrakcyjnej oferty bywa trudne (fot. Shutterstock)
Ponad 90 proc. Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach – wynika z sondażu UCE Research i Syno Poland. Badanie pokazało, że w czasach podwyższonej inflacji promocje sklepowe odgrywają olbrzymią rolę przy podejmowanych przez klientów decyzjach zakupowych. Tymczasem właściciele sklepów po okresie zwiększania liczby promocji wciskają w tym zakresie hamulec.

W ciągu dwóch lat liczba promocji wzrosła o jedną trzecią. W czasach wysokiej inflacji Polacy dużo częściej niż w okresie pandemii sięgają po przecenioną żywność. Aktualnie praw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 06:46