03.10.2019 / 15:12
StoryEditor

Janina Karasek, Primavera Parfum: Nie da się rozłączyć kanałów offline i online

Janina Karasek, współwłaścicielka Primavera Parfum, Tagomago.pl (wiadomoscihandlowe.pl)
– Nie wszystko da się przerzucić do sieci, choć jest ona niezbędna w handlu. Ponadto internet daje dużo możliwości pokazania produktu – powiedziała Janina Karasek, współwłaścicielka Primavera Parfum, Tagomago.pl podczas debaty „Równowaga między światami online i offline receptą na sukces w sprzedaży” w trakcie VII Forum Branży Kosmetycznej.

Podkreśliła, że dla jej firmy ostatnie lata były okresem dynamicznej transformacji cyfrowej. – Ostatnie dwa lata były przełomowe dla naszej firmy, chociaż na rynku e-commerce je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2024 / 12:00
StoryEditor
Wieprzowina bez uboju. Niemiecki start-up chce rozpocząć produkcję
Polędwica wieprzowa wyhodowana w laboratorium Myria Meat
Niemiecki start-up biotechnologiczny zaprezentował mięso wyhodowane w laboratorium. Uzyskane tkanki mają odpowiadać polędwicy wieprzowej. Produkt otrzymano z komórek świni, i jak zapewnia firma, jest wieprzowiną bez uboju.

Myria Meat, nieniemieckie laboratorium biotechnologiczne, chce zrewolucjonizować rynek żywności. „Mamy wiedzę technologiczną, aby położyć kres cierpieniom miliardów zwierząt, je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.05.2024 / 08:50
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino, Groszek i Subway, Specjał, Makro, zakaz handlu w niedziele, lokalna półka
Sprawdź, czym żyła branża handlowa w minionych dniach (fot. Shutterstock; wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; nitpicker/Shutterstock)
Branża handlowa wybudziła się z majówkowego letargu. W dobiegającym końca tygodniu nie zabrakło m.in. publikacji wyników przez ważnego detalistę, prezentacji nowych konceptów handlowych, ogłoszenia akwizycji, czy pokazania ważnego dla właścicieli sklepów projektu ustawy. Sprawdź, czym żyliśmy w ostatnich dniach.

1. Wyniki Dino lepsze niż Biedronki? Klienci sieci supermarketów częściej odwiedzają placówki sieci i więcej produktów wkładają do koszyka

Sieć sklepów Dino pokazuje,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. maj 2024 09:15