27.08.2016 / 17:13
StoryEditor

Lidl wyprzedził o 10 mln zł sieć Biedronka

Materiały reklamowe sieci Biedronka (materiały własne)
Wśród sieci handlowych działających w Polsce, to firma Lidl Polska wydała najwięcej na reklamę (wydatki rate card, bez rabatów) w lipcu br. Znacznie niżej w zestawieniu była spółka Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka. Niemiecki operator wydał na spoty telewizyjne ponad 30 mln zł, zaś portugalska firma niecałe 20 mln zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen rekordzistą jeśli chodzi o wydatki reklamowe w lipcu był Aflofarm - 113,5 mln zł brutto (niemal 55 mln mniej niż w lipcu 2015, kiedy to wydał 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01.10.2023 / 10:07
StoryEditor

Bartosz Zmarzlik został ambasadorem marki 4F, a chwilę później... wywalczył tytuł mistrza świata

Bartosz Zmarzlik będzie współpracował z marką 4F (fot. materiały prasowe)
4F poinformowało o podpisaniu kontraktu z żużlowcem Bartoszem Zmarzlikiem. Polska marka po raz pierwszy nawiązała współpracę z przedstawicielem motosportu.

W ramach kontraktu marka wyposaży w odzież i akcesoria zarówno Bartosza Zmarzlika, jak i jego sztab. Wszyscy członkowie ekipy Zmarzlika będą występować wyłącznie w strojach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03.10.2023 / 14:07
StoryEditor

Jak wygrać ciężką wojnę z cyberprzestępcami? Prawne spojrzenie na bezpieczeństwo cyfrowe w firmie

Do prowadzenia wojny z cyberprzestępcami, oprócz dobrej strategii niezbędny jest budżet (Shutterstock)
Przygotowanie do obrony przed cyberatakami polega z jednej strony na zapewnieniu odpowiednich środków i rozwiązań technicznych czy cyfrowych. Naszą linią obrony, naszymi umocnieniami i bunkrami będą przede wszystkim zaawansowane i skuteczne systemy antywirusowe oraz odpowiednio skonfigutowany firewall uzupełnione takimi środkami ostrożności jak częste i systematyczne aktualizowanie oprogramowania, czy szyfrowanie danych zarówno "w spoczynku", jak i podczas transferu - pisze Piotr Dudek, dyrektor działu nowych technologii, Defence & Aerospace w TGC Corporate Lawyers.

Cyfryzacja obrotu gospodarczego jest procesem, którego nikt w obecnych czasach nie uniknie. Obecnie trwająca tzw. rewolucja cyfrowa i związany z nią rozwój nowoczesnych tech...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 21:48