07.02.2022 / 08:30
StoryEditor

Persil Discs 4w1 Deep Clean Plus

Persil Deep Clean Najlepszy Produkt 2022 (materiał partnera)
W Polsce, kapsułki do prania stanowią największy, a jednocześnie rozwijający się nieprzerwanie od 2020 roku segment kategorii uniwersalnych środków piorących*. Nic dziwnego – jest to najwygodniejsza, a dzięki temu, najbardziej lubiana przez Polaków forma detergentu do prania. Przewagą kapsułek nad proszkiem, czy żelem jest łatwe dozowanie, kompaktowe opakowanie, a także ograniczenie możliwości rozsypania lub rozlania się produktu i uciążliwości z tym związanych. Dlatego konsumenci decydujący się na zakup kapsułek, najczęściej ponownie sięgają po ten sam produkt**.

Firma Henkel od lat posiada w swoim portfolio kapsułki do prania, jednak dopiero w 2019 roku zrewolucjonizowała polski rynek wprowadzając Persil Discs 4w1 – pierwsze kapsułki cztero-komorowe. Do dzisiaj Persil Discs 4w1 to wciąż jedyny taki produkt dostępny w Polsce. Od początku cieszą się sympatią i uznaniem polskich konsumentów, którzy już po raz trzeci wybrali Persil Discs 4w1 Najlepszym Produktem Roku.

Kapsułki Persil Discs 4w1 Deep Clean Plus to innowacyjna forma skoncentrowanego środka do prania, na którym można polegać, chcąc uzyskać perfekcyjne rezultaty i higieniczną czystość prania. Usuwają nawet najbardziej uporczywe plamy, przy jednoczesnej ochronie włókien i zachowaniu olśniewającego blasku tkanin. Persil Discs 4w1 zawierają silną formułę, zaprojektowaną do działania w 4 kluczowych obszarach: usuwanie plam, zapewnienie długotrwałej świeżości, utrzymywanie blasku kolorów i ochrona tkanin. A zintegrowana technologia Persil Deep Clean Plus gwarantuje skuteczność działania, wnikając głęboko we włókna w celu dokładnego usuwania plam, podczas gdy Active Fresh Effect sprawia, że ubrania pachną jak świeżo wyprane nawet po długim czasie.

Co więcej, Persil Discs 4w1 to produkt stworzony z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Dlatego kapsułki Persil są skuteczne także w niskich temperaturach, nawet od 20°C oraz w krótkich cyklach prania. Ponadto, w trosce o środowisko, Persil Discs 4w1 dostępne są w opakowaniu w 100% nadającym się do recyklingu po usunięciu papierowej owijki, którą również można oddać do ponownego przetworzenia.

*Henkel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Drug), sprzedaż wartościowa, okres styczeń 2021 – grudzień 2021, kategoria: standardowe środki piorące (kapsułki). 

**GfK-Brand & Account Indicies 2020, Panel Gospodarstw Domowych– 8 000 HH, Metodologia: Scanners, Uniwersalne Środki do Prania, Wskaźnik Powtórnych Zakupów (%).

09.08.2025 / 08:08
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Carrefour, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com
TOP 10 tygodnia: Żabka, Biedronka, Lidl, Beda, Nawrocki, Jush, Żabka, Vollmart, sprzedaż detaliczna, JD.com

Mijający tydzień w handlu to informacja o półrocznych wynikach sieci Żabka. Jeronimo Martins myśli o przejęciu sklepów Carrefoura w Polsce, a cała branża handlowa zastanawia się, co będzie dla niej oznaczała prezydentura Karola Nawrockiego.

Żabka zwiększa udziały rynkowe i zapowiada otwarcie znacznie większej liczby sklepów niż planowała

Żabka ma za sobą pełne wyzwań sześć miesięcy 2025 r. Największego oper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 16:49
StoryEditor
Umowa UE–Mercosur. To tylko zagrożenie czy również szansa dla polskiego rynku spożywczego?
Flagi krajów Mercosur (fot. Shutterstock)

Umowa handlowa między Unią Europejską a krajami Mercosur może zmienić realia polskiego rynku spożywczego. W grę wchodzi import tańszych produktów, które mogą konkurować z rodzimą produkcją, ale także otwarcie nowych rynków dla polskiego eksportu. Bożena Wróblewska, prezes zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, czy Polska zyska, czy straci na tej wymianie.

Umowa między UE a krajami Mercosuru – głównie Brazylia, Argentyna, Paragwaj i Urugwaj – wciąż wzudza silne emocje wśród producentów żywności. Jednocześnie pomimo tego, że tekst ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 07:18