09.10.2019 / 13:10
StoryEditor

Procter & Gamble testuje we współpracy z Carrefour Polska nowy projekt

(Procter & Gamble)
Procter & Gamble i marka Head & Shoulders wprowadzają na polski rynek szampon w butelce wykonanej w 20 proc. z plastiku zebranego na plażach. Head & Shoulders jest pierwszą marką produktu do pielęgnacji włosów, która zastosowała takie rozwiązanie w swoich opakowaniach. 30 tysięcy butelek Head & Shoulders wykonanych z plastiku plażowego jest dostępnych w sklepach Carrefour od września 2019 r.

Według szacunków Fundacji Ellen MacArthur, każdego roku do oceanów trafia około 8 milionów ton plastikowych odpadów. Blisko 80 procent wszystkich odpadów z tworzyw sztucznych za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 18:46
StoryEditor
Sieć Esprit ma problem z podupadającym biznesem w Europie. Czy uratuje go fundusz inwestycyjny?
Salon sieci Esprit w Warszawie (fot. Shuterstock)
Globalna firma modowa Esprit Holdings z siedzibą w Hongkongu, podała w komunikacie giełdowym, że prowadzi rozmowy z międzynarodową firmą private equity, której nazwy nie ujawnia, zainteresowaną przejęciem kontroli nad europejskimi spółkami holdingu w celu restrukturyzacji i naprawy przeżywającego poważne trudności biznesu. Finalizacja kontraktu ma nastąpić "niedługo".

Esprit Holdings, firma założona w Kalifornii w 1968, jedna z ikonicznych marek odzieżowych, od 1993 r. notowana na giełdzie w Hong Kongu, przeżywa od pewnego czasu poważne kłopo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 12:32
StoryEditor
Ile sklepów ma obecnie Biedronka? Jak bardzo urosła sieć Hebe?
Jeronimo Martins nie zwalnia tempa. Obecnie w Polsce działa już 3598 Biedronek i 348 drogerii Hebe (fot. mat. prasowe/JMP)
Jeronimo Martins nie zwalnia tempa. Obecnie w Polsce działa już 3598 Biedronek i 348 drogerii Hebe. Według zapowiedzi, w 2024 r. największy polski dyskont powiększy się o 130 do 150 lokalizacji (netto). Zdaniem analityków docelową liczbę sklepów Biedronki trudno szacować, ale zapewne będzie to nieco ponad 4000 placówek.

W zeszłym roku Biedronka uruchomiła 170 sklepów netto, a ponad 200 brutto. Na koniec 2023 r. posiadała 3569 placówek. Oznacza to, że od początku roku otworzyła już 29 nowych skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 21:49