07.12.2024 / 12:35
StoryEditor

Swarovski wchodzi w kosmetyki. Firma od kryształów nawiązuje współpracę z topowym graczem z branży beauty

Jean Holtzmann, dyrektor ds. marek prestiżowych w Coty i Michele Molon, dyrektor operacyjny w firmie Swarovski (fot. materiały prasowe)

Firmy Swarovski Cristal Bussiness oraz Coty połączyły siły. Umowa, jaką podpisały te podmioty zakłada wieloletnie partnerstwo, którego efektem mają być luksusowe produkty kosmetyczne sygnowane marką Swarovski. O jakich produktach mowa?

5 grudnia firma Coty podpisała umowę ze światowej sławy domem kryształów Swarovski. Zakłada ona opracowanie oraz produkcję i dystrybucję przez Coty nowych linii kosmetyków zapac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 12:53
StoryEditor
Branża aromatów spożywczych będzie miała swoją reprezentację. Kogo będzie reprezentować?
Marc van der Duijs (szef European Flavour Association) i Katarzyna Jaskulska-Niwińska (fot. Effa)

Polski Związek Przemysłu Aromatów to nowa organizacja branżowa na polskim rynku spożywczym. Jakie stawia sobie cele?

We wrześniu 2025 roku oficjalnie zarejestrowano Polski Związek Przemysłu Aromatów (PZPA) – organizację zrzeszającą producentów i dystrybutorów aromatów spożywczych działających ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:47
StoryEditor
Ikea znów ze spadkiem sprzedaży, ale wzrostem udziałów rynkowych. Sieć zwiększa liczbę kupujących
Sklep Ikea (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Sieć Ikea drugi rok z rzędu zanotowała spadek sprzedaży detalicznej. Sieć tłumaczy to inwestycjami w niskie ceny i chęcią przyciągnięcia konsumentów w dobie wysokich kosztów. Liczba klientów zwiększyła się.

Przychody Ikei ze sprzedaży w roku finansowym zakończonym 31 sierpnia 2025 wyniosły 44,6 mld euro wobec 45,1 mld rok wcześniej. Z kolei w 2023 roku przychody wyniosły 47,6 mld e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 22:46