16.02.2021 / 10:39
StoryEditor

Trzy kluczowe trendy na rynku żywności i napojów oraz w gastronomii w 2021 r. według Mintela

Kolejka klientów do sklepu (fot. Shutterstock)
Firma badawcza Mintel przedstawiła we wtorek trzy trendy, które zdaniem jej analityków będą kluczowe dla tegorocznego rynku żywności, napojów i gastronomii na świecie. Analizie towarzyszą rekomendacje uwzględniające zachowania konsumentów w dłuższej perspektywie, przekraczającej pięć lat.

Owe trzy trendy nazwane zostały przez Mintela: Nakarm Swój Umysł (innowacyjne receptury produktów żywnościowych i napojów pozwolą zadbać o psychiczny i emocjonalny dobrostan kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 11:51
StoryEditor
Orlen Paczka podpisała umowę na obsługę dużej sieci handlowej. Operator negocjuje kolejne kontrakty
Tak wygląda pierwszy outlet RTV Euro AGD (fot. mat. prasowe)
Należąca do Grupy Orlen, Orlen Paczka rozpoczęła współpracę z siecią sklepów oferujących elektronikę użytkową RTV Euro AGD. Dzięki temu klienci jednego z największych e-sklepów w Polsce zyskają możliwość dostarczenia zamówień w 1 dzień do ponad 11 tys. automatów paczkowych i punktów odbioru, również w soboty.

Orlen Paczka to usługa wygodnych dostaw, z której mogą korzystać kupujący online. Od teraz jest ona dostępna również w e-sklepie RTV Euro AGD.

- Naszym priorytetem jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 13:40
StoryEditor
Alex Henriksen nowym szefem Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej
Alex Henriksen dyrektor zarządzający Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej, fort. Tetra Pak
Alex Henriksen został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej. Swoje obowiązki obejmie z dniem 1 sierpnia br., zastępując tym samym Lyndsey Loyden-Edwards, która niebawem przejmie inne zadania w ramach organizacji. Wraz z objęciem stanowiska, Alex Henriksen przejmie odpowiedzialność za zarządzanie działalnością operacyjną Tetra Pak w 16 krajach, w tym za pracę siedmiu biur handlowych.

Alex Henriksen dołączył do Tetra Pak w 1998 r. i od tego czasu zajmował wiele stanowisk kierowniczych w strukturach europejskich i globalnych firmy. Od roku 2020 zajmuje sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 07:17