13.09.2018 / 15:57
StoryEditor

Parlament Europejski mówi "nie" podwójnym standardom żywności w Polsce

((fot. Wikimedia Commons/Diliff, na lic. CC BY-SA 3.0))
13 września w głosowaniu na posiedzeniu plenarnym zdecydowana większość europarlamentarzystów głosowała za wdrożeniem procedur, które doprowadzą do ograniczenia sprzedaży żywności różnej jakości pod taką samą marką w krajach Unii Europejskiej. Teraz sprawa trafi do Komisji Europejskiej.

Za wprowadzeniem zmian było aż 464 europarlamentarzystów. 69 zagłosowało przeciw, a 17 (w tym dwóch Polaków) wstrzymało się od głosu.

Parlament głosował nad rezolucją, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 20:00
StoryEditor
Czy Dino popłynie jak Biedronka? Jak wygląda prognoza wyników dla sieci supermarketów z Krotoszyna?
Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

Ogłoszone właśnie wyniki sieci Biedronka zaskoczyły i mocno rozczarowały inwestorów. W II kw. br. dyskonter zanotował minimalny wzrost sprzedaży (0,1 proc.), i spadek sprzedaży porównywalnej o 4,6 proc. Czy rosnące koszty, deflacja w koszyku, wojna cenowa uderzą w wyniki supermarketów Dino, podobnie jak w Biedronkę?

Analitycy oczekują, że na wyniki Dino za II kw. 2024 r. negatywny wpływ będą miały efekty kalendarzowe, agresywna polityka cenowa dwóch głównych konkurentów – Biedronki i Lidla,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:44
StoryEditor
Anna Krawczyk, Nielsen IQ: Zasoby naszych portfeli się zwiększają, wydajemy więcej na konsumpcję [WIDEO]
Anna Krawczyk, NielsenIQ (fot. Wiadomości Handlowe)
– Jesteśmy w bardzo dobrym momencie i widać, że gospodarka zaczyna się rozpędzać. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy obserwowaliśmy bardzo wysokie rejestry inflacji. Obecnie jesteśmy na bardzo akceptowalnym poziomie 2,4 proc. – mówiła podczas Kongresu Retail Trends 2024 Anna Krawczyk senior commercial executive w NielsenIQ.

Ekspertka podkreśliła, że konsumenci coraz mniej zaczynają odczuwać wzrost cen, co oznacza, że łatwiej wydają pieniądze, a o to chodzi producentom i detalistom.

Dodała...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:13