21.04.2023 / 14:46
StoryEditor

Polska zakazała importu produktów mlecznych z Ukrainy. Ale sprzedajemy tam pięć razy więcej niż kupujemy!

Mleko
Jednostronne zakazanie przez Polskę sprzedaży produktów rolnych z Ukrainy, w szczególności produktów mlecznych, jest rozwiązaniem nie tylko niezgodnym z zasadami etyki i moralności w czasie wojny z dyktaturą, ale także niezgodnym z zasadami logiki ekonomicznej i logiki jako takiej w ogóle. W pierwszym kwartale bieżącego roku Polska sprzedała na Ukrainę 5,14 razy więcej produktów mlecznych niż kupiła na Ukrainie. Innymi słowy, jeśli Ukraina wprowadzi środki lustrzane, Polska straci 5 razy więcej – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Wadim Czagarowski, prezes Związku Przedsiębiorstw Mleczarskich Ukrainy.

Należy zauważyć, że polskie produkty mleczne stanowiły w ubiegłym i bieżącym roku około połowy wszystkich produktów mlecznych kupowanych przez Ukrainę za granicą. Ponadto z Ukra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 17:40
StoryEditor
Znana marka odzieżowa zanotowała wizerunkową wpadkę przy zbiórce dla powodzian. Teraz przeprasza
Sklep sieci Tatuum (fot. Andrzej Doleczek)

Marka Tatuum przeprasza za kontrowersyjną akcję wsparcia osób, które ucierpiały w wyniku powodzi. Firma zadeklarowała, że przelała pieniądze bez żadnych warunków.

 Kilka dni temu Magda Mołek i Katarzyna Sokołowska, dwie ambasadorki marki Tatuum, ogłosiły akcję pomocy dla powodzian. Z każdej transakcji 10 zł miało pójść dla potrzebując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 13:36
StoryEditor
Stefan Hoppe szefem Kaufland Polska, Michał Łagunionek opuszcza firmę po kilku miesiącach na stanowisku prezesa
Michał Łagunionek (z lewej) i Stefan Hoppe (fot. mat. prasowe/David Keith)

Polski oddział sieci sklepów Kaufland poinformował, że prezes Michał Łagunionek opuszcza firmę. Jako przyczynę wskazano powody osobiste. Nowym prezesem został Stefan Hoppe.

Stefan Hoppe związany jest z Kauflandem od 2001 r. W strukturach sieci pełnił różne funkcje kierownicze. Niedawno, w latach 2018-2023, zarządzał siecią Kaufland w Czechac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 19:23