27.07.2025 / 11:00
StoryEditor

Tchibo chce dużo zmienić w swoim biznesie do 2045 roku. Strategia obejmuje cały łańcuch dostaw

Tchibo ogłasza cele klimatyczne. Zero emisji netto do 2045 roku (fot. Shutterstock)

Klimat coraz silniej oddziałuje na globalne łańcuchy dostaw, stając się jednym z kluczowych wyzwań dla firm z branży konsumenckiej. W odpowiedzi na rosnące zagrożenia środowiskowe Tchibo ogłasza kompleksową strategię klimatyczną, której celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2045 roku. Co konkretnie zakłada nowa polityka klimatyczna tej globalnej marki?

Tchibo ogłosiło nową globalną strategię klimatyczną, która zakłada osiągnięcie zerowej emisji netto gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw do 2045 roku. Cele te zostały za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 14:39
StoryEditor
Mex Polska z dwucyfrowym wzrostem. Przychody spółki rosną mimo trudnych warunków
Mex Polska prognozuje 56,3 mln zł przychodów – wzrost o 14,7 proc. (fot. materiały prasowe)

Mex Polska ogłosiła szacunkowe wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2025 roku. Holding gastronomiczny przewiduje wyraźny wzrost przychodów mimo niesprzyjającej aury. Co stoi za dwucyfrową dynamiką i jak wygląda realizacja ambitnych planów ekspansji?

Mex Polska, notowany na Głównym Rynku GPW holding gastronomiczny, spodziewa się 56,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży gastronomicznej w pierwszym półroczu 2025 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 10:42
StoryEditor
Lokal z kebabami od znanego piłkarza w każdym Kauflandzie? Firma Lukasa Podolskiego znalazła pomysł na szybki rozwój
Firma Mangal Döner, której współzałożycielem jest Lukas Podolski, chce się rozwijać dzięki kooperacji z sieciami detalicznymi (fot. Shutterstock)

Firma Mangal Döner, której współwłaścicielem jest znany niemiecki piłkarz polskiego pochodzenia Lukas Podolski, rozpoczyna współpracę z siecią Kaufland. Ma jej ona pomóc w realzacji ambitnych planów rozwojowych.

Marco Schepers, który od października 2024 r. pracuje w Mangal Döner, i jest w niej menedżerem odpowiedzialnym za rozwój, zdradził w rozmowie z Lebensmittel Praxis, że firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2025 23:16