23.01.2023 / 09:06
StoryEditor

Branża mięsna o Nutri-Score: Prosty przekaz może być wykorzystywany przez sieci handlowe w celach czysto biznesowych

System Nutri-Score budzi kontrowersje (fot. Shutterstock)
- Chęć wprowadzenia systemu, który w łatwy sposób wskaże konsumentom produkty, które mogą sprawić, że zaczną zdrowej się odżywiać to krok w dobrym kierunku, jeśli jednak taki system miałby być obowiązkowy w całej Europie, nie może budzić żadnych wątpliwości - mówi Agnieszka Jamiołkowska, dyrektor zarządzająca Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

Przedstawicielka organizacji uważa, że jeśli tak system miałby być obowiązkowy w całej Europie, to "nie może budzić żadnych wątpliwości". - Z naszych obserwacji wynika, że syste...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:06
StoryEditor
Babak, czyli Żabka-bis. Polak rozwija nową sieć sklepów spożywczych w Ukrainie [NASZ NEWS]
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we LwowieKamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie (fot. Kamila Antonych)fot. Kamila Antonych
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie
Sklep sieci Babak we Lwowie

W Ukrainie ruszyły pierwsze sklepy convenience Babak. To projekt, który powinien zainteresować polskich Czytelników, bowiem jednym ze współwłaścicieli sieci jest Polak związany przez lata z Lidlem, Biedronką i Żabką.

Pierwsze dwa sklepy Babak działają już we Lwowie. To dopiero wczesny etap rozwoju marki (placówki ruszyły w 2025 r.), ale z nieoficjalnych informacji portalu wiad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 19:58
StoryEditor
Waldemar Hlebowicz nowym prezesem Orlen Paczki
Waldemar Hlebowicz, prezes zarządu spółki Orlen Paczka (po środku)

Waldemar Hlebowicz został prezesem zarządu spółki Orlen Paczka, działającej na rynku logistyki e-commerce i rozwijającej sieć maszyn do odbioru i nadawania przesyłek i paczek. Hlebowicz zastąpił na stanowisku Piotra Krężela.

Kim jest Waldemar Hlebowicz?

Waldemar Hlebowicz, doświadczony menadżer i dotychczasowy członek zarządu objął stanowisko prezesa spółki Orlen Paczka, zastępując na stanowisku P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:39