Mrożone burgery Classic Skłodowscy są już dostępne w sieci POLOmarket. To kolejny krok w strategii rozwoju firmy, której produkty zyskały uznanie wśród konsumentów, mimo że dotychczas były dostępne jedynie w największych halach Auchan. Teraz Skłodowscy cieszą się na kolejną szansę na przekonanie polskiego konsumenta, że mrożone - znaczy świeższe.
FOTO: fot. Materiał Partnera
Burgery Classic Skłodowscy, dostępne w sieci detalicznej POLOmarket od 15 listopada, wyróżniają się czystym składem. Drobno mielona 100% wołowina o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą to idealna propozycja dla rodzin z dziećmi.
Zastosowanie metody mrożenia szokowego IQF gwarantuje świetny smak i "hibernację" świeżości produktu. Burgery te są banalnie proste w przygotowaniu - wystarczy wrzucić je na patelnię czy grilla prosto z zamrażarki.
Marka jednocześnie obala mity związane z mrożeniem produktów: burgery mrożone w technologii IQF to także gwarancja zachowania wszystkich cennych składników odżywczych zawartych w mięsie wołowym bez potrzeby stosowania konserwantów i ulepszaczy. To też znaczące ograniczenie wykorzystania plastiku i możliwość zastosowania opakowań z papieru makulaturowego. W kategorii produktów chłodzonych ciężko uzyskać taką jakość.
Produkty Skłodowskich wpisują się w trend #zerowaste a sama marka zachęca do bardziej zrównoważonej i odpowiedzialnej konsumpcji - lepiej jeść mniej mięsa, ale lepszej jakości - powtarzają szefowie podlaskiej firmy.
Co jeszcze ważne w przypadku produktów Skłodowskich - można z nimi ograniczyć marnotrawienie żywności - wystarczy wyjąć z ekologicznego pudełka tyle burgerów, ile w danym momencie potrzebujemy. Reszta może poczekać na inną okazję.
Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo, w którym znajdą Państwo więcej informacji o marce Skłodowscy.