20.06.2020 / 20:08
StoryEditor

Dyrektor Goodvalley: Przejęcie Tesco Polska przez Netto to dobra wiadomość

Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley (fot. Newseria)
Najnowsza transakcja sieci sklepów Netto jest bardzo dobrą wiadomością przede wszystkim dla polskich konsumentów – ocenia Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży w firmie Goodvalley, komentując przejęcie przez duńską sieć polskiego oddziału Tesco.

Artur Węgłowski zwraca uwagę, że Tesco od kilku lat borykało się z wieloma problemami, które finalnie przekładały się na coraz niższą jakość nie tylko obsługi, ale również ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 10:08
StoryEditor
Biedronka przygotowała zestaw paczek świątecznych dla pracowników. Co dostaną dzieci i dorośli?
Biedronka przygotowała paczki świąteczne dla pracowników (Shutterstock/Gen AI)

Sieć Biedronka co roku przygotowuje paczki świąteczne dla pracowników. Także w tym roku detalista zamierza przekazać im prezenty w paczkach adresowanych do dzieci w różnym wieku oraz do dorosłych. Znamy zawartość tych pakietów świątecznych.

Sieć Biedronka przeznaczyła w 2024 r. ponad 106 milionów złotych na pakiety świąteczne dla swoich pracowników. W tym roku detalista przygotował pięć różnych zestawów paczek, pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 11:36
StoryEditor
Zakupy za pośrednictwem agentów AI to szansa dla marek własnych. Dlaczego może wzrosnąć ich sprzedaż?
Marek Piątkowski, prezes firmy napojowej Bewa, produkującej marki własne dla sieci handlowych

Jakość marek własnych coraz częściej nie odstaje od tej, którą oferują produkty brandowe, a jednocześnie są konkurencyjne cenowo. Co to oznacza dla producentów w sytuacji, gdy produkt będzie wybierał nie “żywy” konsument, a agent AI?

W czasie debaty podczas targów Future Private Labels Expo 2025 w Kielcach sprawę poruszył Marek Piątkowski, prezes firmy Bewa, specjalizującej się w produkcji napojów bezalko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 00:10