28.02.2019 / 16:40
StoryEditor

GfK na Kongresie Mięsnym: branża idzie w kierunku convenience

Grzegorz Mech, strategic insight manager GfK podczas Kongresu Mięsnego 2019 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Grzegorz Mech, strategic insight manager GfK w prezentacji „Mięso i wędliny w dobie produktów bio, eko, fit – dbałość o zdrowie czy moda” zaznaczył, że jesteśmy narodem mięsożernym. Zmieniamy jednak swoje zwyczaje konsumpcyjne.

Obecnie 96,8 proc. Polaków kupuje świeże mięso – wieprzowinę, wołowinę, drób. Ponadto, 99,7 proc. z nasz kupuje wędliny. W ocenie eksperta, segment neutralny wydaje się być naji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 21:28
StoryEditor
Biedronka, Lidl, Eurocash na prestiżowej liście! - RANKING 1000 NAJLEPSZYCH FIRM NA ŚWIECIE 2025 - WG TIME‘A

Magazyn "Time" opublikował najnowsze zestawienie "World’s Best Companies 2025", czyli listę najlepszych firm na świecie, ocenionych pod kątem wyników finansowych, wzrostu, zrównoważonego rozwoju oraz opinii pracowników. W rankingu znalazło się wiele globalnych marek z różnych sektorów, ale szczególną uwagę zwraca duża reprezentacja firm działających w branży handlu detalicznego, hurtu i dóbr konsumpcyjnych. W zestawieniu świetnie wypadła spółka Jeronimo Martins, do której należy Biedronka, a która wyprzedziła właścicieli sieci Lidl i Aldi. W zestawieniu pojawiła się także Grupa Eurocash. Sprawdź na którym miejscu?

W ciągu ostatniego roku cła, sztuczna inteligencja i zmieniające się nastroje konsumentów spowodowały, że firmy niegdyś dominujące musiały przebudować swoje strategie wzrostu. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 10:49
StoryEditor
Właściciel dyskontów Netto wprowadza ponad 100 produktów marki własnej do przejętej niedawno sieci sklepów
Grupa Salling Group rozpoczyna wprowadzanie swoich marek własnych do sklepów niedawni przejętej sieci Rimi (fot. za LinkedIn)

Salling Group, właściciel sieci Netto, rozszerza sieć sprzedaży swoich marek własnych, wprowadzając je na półki sklepów w krajach nadbałtyckich. Drogę do tego dało mu przejęcie sieci Rimi, operującej na Łotwie, Litwie oraz w Estonii.

Anders Hagh, CEO Salling Group ogłosił, że jego firma zaczyna wprowadzać produkty swoich marek własnych na półki sklepów należących do przejętej przez nią w czerwcu br. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 02:55