05.11.2021 / 12:14
StoryEditor

Magdalena Wilgatek, CMR: Sprzedaż kabanosów rośnie, parówek lekko spada [WIDEO]

Magdalena Wilgatek, business development w CMR (fot. WH)
Parówki i kabanosy należą do kluczowych kategorii przetworów mięsnych w sklepach małoformatowych. W przypadku parówek w pierwszych III kw. br. nastąpił 4 proc. spadek wartości sprzedaży wobec zeszłego roku, natomiast sprzedaż kabanosów wzrosła w tym okresie o 25 proc. – wskazuje Magdalena Wilgatek, business development w CMR.

Ekspertka przekonuje, że warto też zwrócić uwagę na dynamicznie rozwijający się rynek roślinnych zamienników produktów mięsnych. – To jeszcze raczkująca kategoria, ale szybko rośnie, zarówno jeśli chodzi o dystrybucję, jak i szerokość dostępnego asortymentu – wskazuje Magdalena Wilgatek. Według danych CMR, w pierwszych III kw. b.r. roślinne zamienniki zanotowały aż 83 proc. wzrost wartości sprzedaży rok do roku.

Więcej na temat trendów w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych Magdalena Wilgatek opowie podczas prezentacji na Kongresie Mięsnym 2021, który odbędzie się już 7 grudnia 2021 r. W tym roku wydarzenie odbędzie się w formule online.

Zdobądź wiedzę na temat najważniejszych trendów kształtujących rynek mięsa i wędlin. Zarejestruj się na Kongres Mięsny 2021!

Głównym celem Kongresu Mięsnego jest dostarczenie uczestnikom rzetelnej wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.

26.04.2024 / 10:27
StoryEditor
Carrefour rozszerza współpracę z Woltem. Szybkie dostawy w największych miastach w kraju
Carrefour i Wolt rozszerzają współpracę (fot. Mat. Prasowe)
Po udanych testach w dwóch sklepów w Warszawie Carrefour Polska i Wolt rozszerzają współprace do 59 sklepów w największych miastach kraju.

Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 14:00
StoryEditor
Sieci franczyzowe przechodzą transformację technologiczną. W co inwestują i jak się zmieniają?
Technologia powinna w pierwszej kolejności wspierać przedsiębiorców w redukcji kosztów prowadzenia działalności (fot. Delikatesy Centrum/LinkedIn, zdjęcie ilustracyjne)
Transformacja technologiczna w sklepach franczyzowych to proces skomplikowany zwłaszcza w przypadku luźnych związków franczyzobiorcy z siecią. Trzeba ją przeprowadzać stopniowo i zacząć od rzeczy najbardziej oczywistych, chociażby rearanżacji przestrzeni oraz renowacji lub wymiany sprzętu.

Interesuje Cię tematyka franczyzy? Koniecznie sprawdź nasz nowy portal franczyzawhandlu.pl - pierwsze źródło wiedzy dla franczyzobiorców i franczyzodawców.

***

Hasło tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2024 10:03