19.06.2020 / 17:20
StoryEditor

Co przejęcie sklepów Tesco przez sieć dyskontów Netto oznacza dla dostawców w Polsce?

(fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Przejęcie sieci Tesco przez Netto wiąże się m.in. z tym, że w ponad 300 sklepach nastąpi znacząca redukcja oferty asortymentowej. Dyskont to nie super-, ani tym bardziej hipermarket. Można się zatem spodziewać, że liczba dostawców produktów z poszczególnych kategorii może istotnie zmaleć. Część dostawców jest zaniepokojona, ale najsilniejsze marki i producenci private labels mogą na obecnej sytuacji skorzystać.

Branża spożywcza uważnie obserwuje kolejne doniesienia dotyczące przejęcia przez Salling Group, właściciela sieci Netto, całego biznesu Tesco w Polsce. Na razie jednak przedst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:55
StoryEditor
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko galerii handlowych, ale też ich najemców
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko obiektów handlowych, ale też najemców (fot. Viktor Bystrov/Unsplash)
Polityka klimatyczna Unii Europejskiej, a w tym zobowiązania środowiskowe w ramach ESG, dotyczy całej gospodarki w krajach członkowskich, co w przypadku sektora obiektów handlowych oznacza zarówno wynajmujących, jak i najemców – podkreśla w najnowszym komunikacie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).

Działalność handlowa i usługowa prowadzona w obiektach handlowych jest nierozerwalnie związana z funkcjonowaniem tych obiektów, a oczekiwana efektywność energetyczna budynku, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 16:09
StoryEditor
Duńskie Netto chce być bardziej polskie. W planach dalsze mocne inwestycje w naszym kraju
Dyskont sieci Netto Polska (Netto Polska)
Salling Group, właściciel sieci Netto, podsumował 2023 rok i poinformował o planach na kolejne miesiące. W Polsce sieć ma stać się jeszcze bardziej „polska”. Centrala chce kontynuować mocną ekspansję w naszym kraju.

W swoim komentarzu do wyników dyrektor zarządzający sieci Anders Hagh zwraca uwagę, że w ostatnim roku klienci bardziej poszukiwali promocji oraz rozglądali się za markami własn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 10:31