20.10.2020 / 13:06
StoryEditor

Mlekovita przeszła kolejny audyt Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Spółka chwali się wynikiem

Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy MOLEKOVITA ()
Mlekovita po raz kolejny przeszła trzydniowy audyt certyfikowanego Zintegrowanego Systemu Zarządzania, który obejmuje: System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000 oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. Audyt został przeprowadzony w dniach 14-16 października 2020 r. przez wysoko wykwalifikowany zespół audytorów Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji.

Wyniki przeprowadzonego audytu dowodzą wysokiej skuteczności funkcjonowania systemu w Mlekovicie i są gwarancją najwyższej jakości i bezpieczeństwa oferowanych produktów. Potwie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 11:41
StoryEditor

Kolejny polski produkt spożywczy trafił do unijnego rejestru wyrobów chronionych

Twaróg wędzony będzie prawnie chroniony (fot. IJHARS)
Twaróg wędzony to już 46. polski produkt, który będzie chroniony w Unii Europejskiej. Został dopisany do unijnego rejestru gwarantowanych tradycyjnych specjalności 6 września.

Nazwa "twaróg wędzony" została zarejestrowana przez Komisję Europejską jako Gwarantowana Tradycyjna Specjalność w rejestrze chronionych nazw pochodzenia (ChNP), chronionych oz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 18:36
StoryEditor

Jak szybko sieć Dino może otwierać sklepy w ciągu najbliższych trzech lat? Jakie wyzwania stoją przed spółką?

Analitycy Noble Securities przyglądając się rynkowi, na którym działa spółka Dino Polska zwracają uwagę na słabnącego konsumenta, który częściej kieruje swoje kroki w stronę dyskontów dokonując codziennych zakupów, co ich zdaniem jest lekko sprzyjające sklepom sieci Dino. A co jest wyzwaniem dla detalisty?

Analitycy wskazują jednocześnie, że w przypadku Dino Polska nasilająca się „wojna cenowa” nie sprzyja poprawie marż, a oczekiwany spadek inflacji nie będzie sprzyjał sprzedaż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 15:29