14.12.2017 / 11:07
StoryEditor

Mlekpol sprzedaje mleko Łaciate w chińskim e-sklepie JD.com

(Mlekpol)
SM Mlekpol rozwija swój eksport na rynku chińskim. Spółdzielnia właśnie ruszyła z kampanią reklamową mleka Łaciate, które będzie promował znany gimnastyk Pane Chen Yibing. W Pekinie podpisano właśnie umowę z chińskim sportowcem. Produkty mleczarni z Grajewa pojawiły się kilka tygodni temu na platformie handlowej, chińskiego giganta e-commerce, firmy JD.com.

W związku z projektem szeroko zakrojonej dystrybucji mleka Łaciate SM Mlekpol w kanale e-commerce w Chinach wspólnie z jednym z naszych chińskich partnerów handlowych, firmą Gua...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
13.12.2025 / 12:09
StoryEditor
Wosana przyspiesza inwestycje. Firma będzie mocniej czerpać od swoich japońskich właścicieli
Andrzej Odzioba, prezes Wosany zapowiada inwestycje w kolejne zakłady produkcyjne i rozszerzanie portfolio o napoje inspirowane trendami z Japonii (fot. materiały prasowe)

Firma Wosana, przejęta w 2024 r. przez japońską DyDo Group, inwestuje w zaplecze produkcyjne. To, co będzie produkować ma lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej wybierają produkty naturalne, funkcjonalne i inspirowane światowymi trendami – także tymi pochodzącymi z Japonii.

W centrum strategii Wosany stoją inwestycje w zakład w Andrychowie, gdzie w marcu 2025 r. ruszyła kolejna linia aseptyczna. Nowa infrastruktura umożliwia produkcję napojów be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 16:01
StoryEditor
Producenci napojów chcą zmian w systemie kaucyjnym. Domagają się zachowania obiegu butelek zwrotnych
Producenci napojów chcą zmian w systemie kaucyjnym (fot. Shutterstock)

Polskie organizacje branżowe alarmują, że obowiązujące przepisy dotyczące systemu kaucyjnego mogą zagrozić wieloletnim rozwiązaniom stosowanym przy obiegu butelek szklanych wielokrotnego użytku. Wskazują, że obecne regulacje nie uwzględniają specyfiki istniejących systemów funkcjonujących bez udziału operatorów zewnętrznych.

Organizacje zrzeszające polskich producentów napojów, w tym Krajowa Izba Gospodarcza Przemysł Rozlewniczy, Stowarzyszenie Polskich Browarów Regionalnych oraz producenci wód mine...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 11:51