13.07.2022 / 09:43
StoryEditor

Polska Izba Mleka podpisała porozumienie o współpracy z Federacją Przedsiębiorców Polskich

Stopień koncentracji polskiej branży spożywczej od kilku lat rośnie dość szybko (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Polska Izba Mleka oraz Federacja Przedsiębiorców Polskich zawarły porozumienie o współpracy. Organizacje deklarują, że zamierzają współpracować przy realizacji swoich celów statutowych, popierać swoje stanowiska przedstawiane w toku procesu legislacyjnego, a także konsultować z sobą stanowiska do projektów założeń aktów prawnych, projektów aktów prawnych i dokumentów rządowych.

Ponadto obie organizacje poinformowały, że postulują "szczególne rozwiązania w zakresie zapewnienia surowców i dostaw w celu utrzymania ciągłości produkcji oraz magazynowania pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 11:16
StoryEditor
Po 25 latach Andrzej Szumowski rozstaje się wódką Wyborowa. Czym zajmie się teraz?
Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka i wiceprezes Wyborowa (fot. materiały prasowe)
Andrzej Szumowski, wiceprezes spółki Wyborowa S.A. poinformował, że z końcem kwietnia zakończył „25 letnią przygodę z Wódką Wyborowa”. - Był to dla mnie pełen pasji okres budowania i rozwijania wizerunku Polskiej Wódki, tego najbardziej znanego na świecie polskiego produktu – skomentował Szumowski.

Andrzej Szumowski podkreślił wspominając czas swojej pracy dla Wyborowej, że Wally Olins, jeden z największych światowych ekspertów w dziedzinie brandingu i komunikacji mare...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 10:20
StoryEditor
To już pewne: Getir wychodzi z Europy i z USA. Próbował konsolidować branżę q-commerce, a teraz sam się ewakuuje
Na zdj. kurier platformy Getir (fot. FOTMA/Shutterstock)
Getir, który próbował stać się największym w Europie graczem na rynku ekspresowych dostaw artykułów spożywczych do domu, całkowicie wycofuje się z kontynentu. Q-commerce‘owa firma rezygnuje z walki na wszystkich rynkach zagranicznych i działać będzie wyłącznie na terenie rodzimej Turcji.

To smutny "koniec" (w Europie) gracza, który jeszcze dwa lata temu pozyskiwał finansowanie na rozwój od inwestorów przy waluacji na poziomie aż 12 mld dolarów. Getir, którego ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 01:02