20.04.2021 / 08:25
StoryEditor

Ser Halloumi produkowany już tylko na Cyprze. KE zarejestrowała chronioną nazwę pochodzenia

Polacy coraz częściej rezygnują z jedzenia mięsa (Unsplash.com)
Komisja Europejska zarejestrowała Halloumi jako chronioną nazwę pochodzenia (ChNP). Oznacza to, że jedynie Halloumi wyprodukowane na Cyprze i zgodnie ze specyfikacją produktu może być tak nazywane. Zmiana ma przynieść mieszkańcom wyspy korzyści gospodarcze.

Rejestracja pozwala producentom tego kultowego cypryjskiego sera, znanego na całym świecie z charakterystycznej konsystencji i przydatności do serwowania z grilla lub smażenia n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 16:22
StoryEditor

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych

Carrefour mocno ogranicza ilość plastiku w opakowaniach produktów marek własnych
Carrefour, wprowadza kolejne innowacje związane z ograniczeniami zużycia plastiku w swoich produktach marki własnej. W tym roku sieć wprowadziła do sprzedaży nowe butelki wody o pojemności 5 litrów, w których zintegrowano uchwyt butelki z etykietą oraz dodatkowo zmniejszono jej wagę. Efektem było zaoszczędzenie na każdej butelce blisko 10 gramów plastiku. W całym 2022 roku Carrefour zredukował zużycie plastiku o 112 ton.

Carrefour podejmuje kroki w ramach realizowanej strategii Transformacji Żywieniowej. Działania sieci skierowane na realizację celu opakowaniowego zgodnie z klasyfikacją CSR ind...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 21:05
StoryEditor

Prognozy sprzedaży detalicznej powinny ucieszyć sprzedawców. Lepsze nastroje konsumenckie poprawią chęć do wydatków

Począwszy od III kw. poziom sprzedaży detalicznej będzie rósł (Shutterstock)
Do zwiększenia realnej dynamiki sprzedaży detalicznej pomiędzy lipcem a sierpniem przyczynił się odnotowany w sierpniu wyraźny wzrost dynamiki realnego funduszu płac do poziomu najwyższego od lipca 2022 roku – komentuje Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska. Analityk prognozuje jednocześnie, że począwszy od III kw. poziom sprzedaży, wspierany przez dalszą poprawę nastrojów konsumenckich, będzie rósł.

"Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób wzrosła w sierpniu do 3,1 proc. rok do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 23:40