24.03.2019 / 00:00
StoryEditor

W najnowszej kampanii Hochland powraca do reklamy sprzed 25 lat

Kadr z reklamy firmy Hochland sprzed 25 lat (Fot. materiały prasowe)
W tym roku przypada 25 lat obecności firmy Hochland na polskim rynku. W związku z tym producent przygotował dużą loterię urodzinową z atrakcyjnymi nagrodami, a w spotach TV występuje ta sama para bohaterów co przed laty.

W reklamie produktów Hochland sprzed 25 lat pojawiała się para uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska: Jesteśmy oblężoną twierdzą na rynku handlowym
Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Chcemy nie tylko utrzymać obecne udziały, ale je istotnie zwiększać, m.in. rozbudowując sieć naszych sklepów i zwiększając sprzedaż już działających placówe - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Stefan Hoppe, prezes Kaufland Polska.

Jak wyglądają plany inwestycyjne Kauflandu na kolejne lata?

Nasze plany rozwojowe są od wielu lat na dość stabilnym poziomie. Inwestujemy 100 mln euro rocznie. Mamy opra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 11:00
StoryEditor
Nike pod presją ceł i restrukturyzacji. Zysk spada o 86 proc.
Nike zyski spadają o 86 proc. – wpływ ceł i restrukturyzacji (fot. Pixabay Cc0)

Amerykański gigant sportowy Nike opublikował zaskakująco słabe wyniki finansowe za ostatni kwartał. Spadek zysków i przychodów zbiegł się z kosztowną restrukturyzacją oraz rosnącym obciążeniem z tytułu ceł nałożonych przez administrację Donalda Trumpa. Co wpłynęło na tak gwałtowny spadek i jakie działania planuje firma, by zniwelować skutki tych zmian?

Nike zakończył czwarty kwartał roku fiskalnego z zyskiem netto wynoszącym 211 mln dolarów, co oznacza spadek aż o 86 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 22:29