19.05.2025 / 09:13
StoryEditor

Wkrótce w sprzedaży! Firma Euroser Dairy Group wprowadza innowacyjne przekąski!

Wkrótce w sprzedaży! Firma Euroser Dairy Group wprowadza innowacyjne przekąski!

Kategoria przekąskowa jest na fali wznoszącej. Produkty “na raz” czy do dzielenia się wpisują się w światowy trend wygodnej konsumpcji, a przy okazji otwierają nowe możliwości dla handlu. Firma Euroser Dairy Group wprowadza właśnie nowości, które mają szansę nadać jeszcze większej dynamiki rozwoju temu segmentowi.

Trend „przekąskowania”, w którym klienci sklepów wolą przekąski od tradycyjnych posiłków, jest coraz powszechniejszy. Wpisują się w niego artykuły z kategorii nabiałowej, mięsnej, warzywnej, a więc sery krojone w kostkę, wędliny w plastrach, obrane i pokrojone warzywa lub owoce, zamknięte w hermetycznych opakowaniach odpowiadających 1-2 porcjom, które można łatwo spożyć w ciągu dnia.

Ale nie chodzi tylko o wygodę, choć wiadomo, że walorem dla konsumentów są szybsze opcje przygotowywania żywności, w tym przekąski pakowane. W miarę jak klienci sklepów stają się coraz bardziej świadomi w kwestii zdrowia oraz rodzajów żywności i diet, których powinni przestrzegać, popyt na zdrowe przekąski gwałtownie rośnie w tym obszarze (źródło: Grand View Research). Warto być przygotowanym na te nowe oczekiwania konsumentów.

Ile wart jest rynek serowych przekąsek?

Już teraz globalny rynek tylko przekąsek serowych oszacowano na 76,97 mld USD w 2024 r. i oczekuje się, że będzie on rósł nawet o 5,4% rokrocznie w latach 2025-2030. Zmieniający się styl życia miejskich konsumentów jest kluczowym czynnikiem napędzającym wzrost rynku.

- Potencjał tej kategorii produktowej jest ogromny. Przekąski coraz częściej zastępują pełne posiłki, zaspokajają głód dzieci i nastolatków. Można też podzielić się nimi ze znajomymi, zabrać w drogę czy do pracy, a to napędza rozwój segmentu produktów „grab and go”. Według badań konsumenci preferują przekąski serowe ze względu na ich wartości odżywcze i łatwą dostępność na rynku. 

Rynek przekąsek - szykuje się rewolucja przekąskowa!

Producenci przekąsek odpowiadają na rosnący popyt, oferując coraz szerszą gamę zdrowszych przekąsek serowych, czego przykładem jest firma Euroser Dairy Group, dystrybutor produktów nabiałowych premium. To pionier, który wprowadził małe, degustacyjne kawałki serów z różnych zakątków Europy: najpierw pod nazwą Fresh Pack, następnie Q-Concept, które goszczą w większości lad nabiałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz dystrybutor zaprezentował nową linię - Deli Q, w skład której wchodzą kawałki ok. 130 g (w ofercie ponad 60 rodzajów) oraz dwie zaskakujące nowości: innowacyjne tacki Selection i Mix oraz Deli Q Snack.

Ale po kolei. Deli Q to rodzina innowacyjnego konceptu oferującego różnego rodzaju sery premium w różnych formach. Małe porcje oraz szeroki wybór to idealne rozwiązanie, aby degustować sery z całej Europy. To też ułatwiający życie drogowskaz dla poszukiwaczy najlepszych smaków, który pozwoli skomponować idealną deskę serów. Jest również świetną, szybką i wartościową przekąską na wyjątkową okazję.

Na tym nie koniec zaskoczeń. Już niedługo w sprzedaży pojawi się zaskakująca nowość - Deli Q Selection, czyli połączenie trzech serów (i nie tylko) oferowanych na specjalne okazje. Ta elegancka kompozycja pozwoli doświadczyć każdemu luksusu w postaci degustacji wyrafinowanych smaków, a być może odkryć w sobie nowe doświadczenia kulinarne. Wielkość porcji idealnie sprawdzi się jako dodatek do deski serów lub zaskakujące uzupełnienie codziennych posiłków. Nie musisz wybierać - to idealne i gotowe połączenie smaków na każdą okazję. Wygodne porcje, doskonała jakość i zero wysiłku - czysta przyjemność jedzenia.

Kolejna nowość, która z pewnością sprawdzi się szczególnie w wakacje, to Deli Q Snack. Jest to innowacyjna przekąska stworzona z myślą o współczesnym, dynamicznym stylu życia. Produkt jest gotowy do spożycia, pełen smaku, a przede wszystkim – zawsze pod ręką.

Każdy składnik został starannie dobrany, aby zapewnić harmonijną kompozycję smaków.

Niewielkie opakowanie idealne do zabrania w podróż, na przerwę w pracy, czy jako szybki poczęstunek podczas spotkań towarzyskich, gdy gospodarz chce podać coś prostego, a jednocześnie wykwintnego. Ta przekąska również jest zamknięta w małym, szczelnym opakowaniu, które zapewnia długotrwałą świeżość i wygodę użytkowania. Wewnątrz znajdują się dwie osobne przegródki – jedna wypełniona kostkami wyśmienitego sera, a druga zawierająca aromatyczne mini salami lub mieszankę orzechów.

Deli Q Snack to też wygodna forma podania. Produkty są idealnie podzielone, co ułatwia jedzenie bez potrzeby krojenia czy dodatkowego przygotowania. Jest to wszechstronny produkt, który sprawdzi się solo, ale również jako dodatek do sałatek, desek serów, czy jako element bufetów i przystawek na imprezach. Ktoś ma już ochotę na małe smaczne co nieco?

Korzyści z rozszerzenia oferty Deli Q

Jakie są korzyści dla klientów B2B z wprowadzenia do oferty Deli Q? Przede wszystkim marka oferuje ser krojony i pakowany w wygodne porcje gotowe do sprzedaży. Produkty mają atrakcyjny wygląd i zapewniają porządek w ladzie serowej czy na półce sklepowej. 

Sklep nie jest z gumy, więc koncept Deli Q wpisuje się w rosnący segment produktów convenience i jest innowacyjną alternatywą dla serów w kręgu lub bloku w ladzie serowej.

Rewolucyjny na rynku koncept Deli Q wciąż się rozrasta i wpisuje w trendy oraz zachowania konsumentów, zaobserwowane m.in. na zachodnich rynkach. Niedawno firma zainwestowała w nowy park maszynowy, aby powstały kolejne dwie gałęzie konceptu, a i na tym nie przestaje (kolejne maszyny są już w fazach testów). W tym roku również nie zabraknie nowych smaków.

Produkty Q-Concept dostępne są obecnie na 12 rynkach CEE i są uznawane przez konsumentów za innowacyjne w całej Europie Środkowo-Wschodniej, a dzięki zmianie na Deli Q oraz pojawieniu się nowych produktów staną się rozpoznawalne również w nowej kategorii produktów przekąskowych.

19. maj 2025 09:14