20.02.2020 / 12:12
StoryEditor

Andrzej Gantner, PFPŻ: Zamiast eliminować cukier z napojów, producenci mogą dolewać alkohol

Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności, podczas wczorajszego posiedzenia senackiej Komisji Zdrowia postulował daleko idące zmiany w ustawie wprowadzającej podatek od napojów słodzonych. Przedstawiciel producentów domagał się m.in. wyłączenia spod opodatkowania napojów niskokalorycznych, wnosił o znaczne wydłużenie vacatio legis, proponował też uzależnienie wysokości podatku od zawartości cukru.

Andrzej Gantner przekonywał w imieniu producentów napojów, że czyją oni niedosyt dyskusji na temat aspektów gospodarczych wprowadzenia „podatku od cukru” w napojach. Zwrócił uwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Król kabanosów pracuje nad alternatywnymi źródłami białek z grochu i alg morskich. Co chce produkować?

W obliczu oczekiwań konsumentów wobec zdrowej i roślinnej żywności, sektor przetwórstwa mięsnego poszukuje innowacyjnych rozwiązań. Tarczyński realizuje projekt zakładający produkcję preparatu białkowego na bazie grochu i alg morskich. Czy ta inicjatywa może zmienić kierunek rozwoju rośłinnych zamienników?

Firma Tarczyński prowadzi prace nad wielobiałkowym preparatem, który ma stać się roślinną alternatywą dla białek odzwierzęcych. Źródłem protein w opracowywanym produkcie będą gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 18:38
StoryEditor
Do której będą otwarte Biedronki przed majowym weekendem? Sieć zapowiada wydłużenie godzin pracy sklepów
W dniach 24-26 kwietnia ponad 3 tys. sklepów sieci Biedronka będzie otwartych prawie do północy (fot. YouTube)

Sieć Biedronka już tydzień przed majówką wydłużyła godziny otwarcia swoich sklepów. W czwartek, piątek i sobotę, 24, 25 i 26 kwietnia placówki pod tym szyldem będą pracowały prawie do północy. W niedzielę 27 kwietnia Biedronka też pohandluje.

Przed długim majowym weekendem Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów, aby klienci mogli skorzystać m.in. z ostrej promocji na piwo.

Do której będą otwarte sklepy Biedron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:40