21.08.2017 / 14:48
StoryEditor

Czy Polacy zrezygnują z kupowania Tigera? Jest pierwszy sondaż na ten temat

Na zdj. sklepowa półka z energetykami (fot. wiadomoscihandowe.pl/ŁR)
Największy polski koncern spożywczy wciąż odczuwa dotkliwie wizerunkowe straty wywołane przez feralną reklamę marki Tiger na Instagramie. Grafika nawiązująca w negatywnym kontekście do Powstania Warszawskiego bardzo nie spodobała się Polakom. Jak informują Wirtualne Media, z sondażu przeprowadzonego na zlecenie portalu rp.pl wynika, że co czwarty respondent planuje bojkot produktów Maspexu. Prawie połowa respondentów nie chce bojkotu.

Maspex na najpoważniejszy kryzys wizerunkowy w historii firmy zareagował błyskawicznie i zdecydowanie. Wypowiedziano umowę z agencją reklamową odpowiedzialną za kampanię Tigera ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2024 / 12:00
StoryEditor
Coraz więcej firm z branży FMCG wycofuje ze swoich produktów jaja klatkowe. Trend umacnia się też w gastronomii
Coraz więcej firm z branży FMCG wycofuje ze swoich produktów jaja klatkowe (fot. Jakub Kapusnak/Unsplash)
Zdecydowana większość (89 proc.) firm, które zobowiązały się do wycofania jaj klatkowych do 2023 r. lub wcześniej, zakończyła już transformację – wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez Koalicję Open Wing Alliance. Wśród marek, które zrezygnowały z "trójek" są m.in. Biedronka, Kaufland, Netto, Makro, Żabka oraz Frisco.pl.

Na całym świecie opublikowano ponad 2,5 tys. deklaracji wycofania z jaj z chowu klatkowego. Spośród tych zobowiązań, 1199 firm z branży spożywczej, w tym restauracji, sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 16:19
StoryEditor
Resort finansów odpowiada w sprawie propozycji obniżenia akcyzy na cydr i perry
Ministerstwo finansów argumentuje utrzymanie stawki akcyzowej na cydr i perry (fot. Shutterstock)
Minister rolnictwa zaproponował, aby w projekcie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw dodać punkt dotyczący obniżenia stawki akcyzy dla cydru i perry. Proponowana zmiana miała polegać na obniżeniu stawki podatku akcyzowego do wysokości 0 zł na cydr i perry o zawartości alkoholu nieprzekraczającej 5 proc. objętości, a także dla cydrów jakościowych do 8,5 proc. obj. Jest odpowiedź Ministerstwa Finansów.

Podczas uzgodnień międzyresortowych projektu ustawy o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw minister rolnictwa Czesław Siekierski zaproponował obni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 14:51