16.07.2019 / 16:17
StoryEditor

Kolejna współpraca dwóch „Ż”. Cały lipiec trwa wspólna akcja promocyjna Żabki i Żywca

(źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych)
Grupa Żywiec od kilku lat prowadzi kampanię promocyjną z użyciem konceptu litery „Ż”, symbolizującej zarówno nazwę firmy, jak i wykorzystanej w komunikacie "Chce się Ż”. Przez cały lipiec browar wraz z siecią Żabka Polska prowadzi promocję piwa w czteropakach. Detalista wniósł do niej swój własny koncept „Wielosztuki”.

Kampania komunikacyjna Żywca, wykorzystująca koncept czerwonej litery „Ż”, trwa już od 2015 r. Początkowo hasłem wiodącym było „Chce się Ż”. Po sukcesie tamtej kampanii, która p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2025 / 14:59
StoryEditor
Kaufland ujawnia, jak będą działały automaty kaucyjne w sklepach sieci. Ma być wygodnie

Kaufland stawia na wygodę klientów, wprowadzając w swoich marketach automaty kaucyjne. Sieć ujawnia kulisy działania maszyn, które stanowią pierwszy etap efektywnego recyklingu i budowania gospodarki obiegu zamkniętego.

Nowoczesne pomieszczenia z automatami - wygoda i komfort przez cały rok

Automaty kaucyjne w marketach Kaufland znajdują się w specjalnie wyznaczonych, komfortowych po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 11:32
StoryEditor
Nowa strategia Eurocash: integracja hurtu i detalu, nacisk na efektywność
Na zdj. hurtownia firmy Eurocash w Tychach (fot. Solar 760L Foto/Shutterstock)

Po latach strat i restrukturyzacji Eurocash próbuje wrócić na ścieżkę wzrostową. W tym roku giełdowy hurtownik poprawił rentowność i ograniczył koszty. W listopadzie impulsem dla notowań może być nowa strategia, która ma postawić na integrację hurtu i detalu oraz rozwój cyfrowych narzędzi dla sklepów partnerskich.

- Celem nowej strategii Grupy Eurocash jest zwiększenie efektywności operacyjnej i wypracowanie wyższej EBITDA oraz wyniku netto, nawet przy stabilnych lub niższych obrotach. St...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 10:30