10.03.2022 / 19:40
StoryEditor

Koncerny produkcyjne, handlowe i usługowe wychodzą z Rosji. Jak duże koszty są gotowe ponieść firmy?

(Unsplash.com)
Coraz więcej podmiotów wyraża sprzeciw wobec Rosji, która wywołała wojnę w Ukrainie. Ośrodki analityczne i medialne aktualizują listy podmiotów finansowych, firm, instytucji kultury, nauki i sportu oraz różnych organizacji, które zapowiadają zerwanie lub zawieszenie współpracy z rosyjskimi partnerami. Polski Instytut Ekonomiczny przeanalizował obecną sytuację i działania firm.

Z jednej strony mamy symboliczne bojkotowanie rosyjskiego soft power, a z drugiej zapowiedzi przerwania działalności biznesowych, w tym przez międzynarodowe korporacje i gl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 14:56
StoryEditor
Work War Z, czy Żabka może być start-upem dla młodych przedsiębiorców z Pokolenia Z
Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla młodych dorosłych, którzy chcą rozpocząć własną działalność biznesową

Pokolenie Z coraz śmielej wchodzi w świat biznesu, a Żabka staje się dla wielu młodych w miarę bezpieczną i realistyczną drogą do przedsiębiorczości. Koncept sieci i oferowane wsparcie sprawiają, że franczyza Żabki przyciąga rekordową liczbę młodych przedsiębiorców.

Co pokolenie Z widzi w Żabce?

Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla mł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Rossmann mówi “nie” skrajnej prawicy. Sieć demonstracyjnie opuszcza szeregi jednej z organizacji
Firmy rzadko chcą wypowiadać się na temat poglądów poszczególnych partii. Rossmann postanowił, że nie będzie milczał (fot. Shutterstock)

Rossmann zdecydowała się zrezygnować z członkostwa w Die Familienunternehmer – stowarzyszeniu, które reprezentuje interesy rodzinnych firm z różnych branż w Niemczech. Jest to gest protestu przeciwko otwarciu się władz tego stowarzyszenia na dialog z partią AfD. Rossmann nie jest jedynym oburzonym.

Die Familienunternehmer to organizacja zrzeszająca przedsiębiorców, którzy opowiadają się za wolnym rynkiem, sprawiedliwą konkurencją i wolnością gospodarczą. W jej szeregach zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 18:46