11.11.2020 / 14:16
StoryEditor

Krynica Vitamin zanotowała 360 mln zł przychodu po trzech kwartałach. Ma jednak problem z dużą reklamacją

Stoisko Krynicy Vitamin na targach Gulfood (fot. Krynica Vitamin)
Producent napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i środków do dezynfekcji wypracował po trzech kwartałach br. prawie 360 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz 54 mln zł zysku netto. Spory wpływ miała na to decyzja o produkcji i sprzedaży płynu do dezynfekcji rąk przeznaczonego do walki z pandemią COVID-19. Wynik mógł być lepszy, gdyby nie potężna reklamacja jednego z klientów.

- Negatywny wpływ zarówno na przychody jak i na końcowy wynik miała reklamacja z rynku niemieckiego dotyczącą produktów chemicznych. W związku z tym zdecydowaliśmy się utworzyć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 15:26
StoryEditor

Agencja Fitch spodziewa się spadku spożycia prywatnego w Polsce w 2023 r. Jak wyglądają prognozy na lata 2024/25?

Sklep sieci Dealz
Agencja ratingowa Fitch prognozuje, że spożycie prywatne w 2023 r. w Polsce spadnie o 1,3 proc., w kolejnych dwóch latach będzie rosło kolejno o 3,1 i 3,6 proc.

Amerykańska agencja ratingowa Fitch w swoim najnowszym raporcie obniżyła prognozę wzrostu PKB Polski w 2023 r. do 0,4 proc. z 0,7 proc. (prognoza z czerwca), a na 2024 r. do 2,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 14:57
StoryEditor

Jakie byłyby skutki przywrócenia handlu w niedziele? PRCH wskazuje korzyści dla konsumentów i gospodarki

Polska Rada Centrów Handlowych chce przywrócenia możliwości prowadzenia handlu w niedziele (fot. Łukasz Rawa)
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) chce przywrócenia możliwości prowadzenia handlu w niedziele. W ocenie jej przedstawicieli, za zniesieniem zakazu przemawia szereg argumentów ekonomicznych i społecznych.

Dla handlu niedziele były dniem największych obrotów w trakcie tygodnia. Dla gospodarki przekładało się to na większe zatrudnienie i wyższe wpływy podatkowe.

– Dziś is...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 20:44