15.07.2016 / 12:54
StoryEditor

Rynek napojów izotonicznych jest już warty 180 mln zł

Kategoria napojów izotonicznych systematycznie zyskuje nowych konsumentów. Tylko w okresie od czerwca 2015 do maja 2016 w stosunku do poprzedniego analogicznego okresu odnotowała wartościowy wzrost na poziomie 21 proc., wolumenowy o 37 proc. oraz ilościowy w sztukach o 26 proc. - wynika z danych Nielsena przytaczanych przez FoodCare [1]. Równocześnie wartość całej kategorii w okresie 12 miesięcy do maja br. włącznie przekroczyła 180 mln zł [2].

Spożycie napojów izotonicznych rośnie w miesiącach letnich. FoodCare chwali się jednak tym, że jego flagowy produkt z tej kategorii, 4MOVE, odnotował znaczące wzrosty już w pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 15:44
StoryEditor
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek
Duże przejęcie w branży zoologicznej. Europejski producent inwestuje w polski rynek (fot. Shutterstock)

Polski rynek zoologiczny staje się coraz bardziej zintegrowany z europejskim otoczeniem. Jeden z głównych europejskich producentów karmy dla zwierząt przejmuje dużego dystrybutora, z którym współpracuje od lat. Jak ta decyzja wpłynie na układ sił w Europie Środkowo-Wschodniej?

Grupa Vafo, jeden z największych europejskich producentów karm dla zwierząt,  przejęła firmę Azan – polskiego dystrybutora zoologicznego, z którym współpracowała od ponad dwóch ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 18:16
StoryEditor
Walmart zrezygnuje z tradycyjnych sklepów? Czy sztuczna inteligencja odmieni handel detaliczny?
Logo Walmart (fot. materiały prasowe)

Walmart, jeden z gigantów amerykańskiego handlu, zmienia swoje oblicze. Firma, kojarzona dotąd z siecią ogromnych hipermarketów, dziś kieruje wzrok w stronę technologii. W centrum tej przemiany znajduje się sztuczna inteligencja – nie jako dodatek, lecz fundament nowej strategii. Jakie zmiany czekają największego detalistę świata i czy naprawdę możliwe jest, że połowa jego przychodów wkrótce pochodzić będzie wyłącznie z internetu?

Walmart rozpoczął szeroko zakrojoną transformację, której celem jest przeobrażenie firmy z tradycyjnego detalisty w lidera cyfrowego handlu. Punktem wyjścia stała się potrzeba u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 07:06