14.11.2023 / 14:15
StoryEditor

Sprzedaż napojów bezalkoholowych rośnie, ale to głównie efekt wzrostu cen. Warianty bezcukrowe szturmują rynek

Stoisko z napojami w sklepie Twój Market (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Danie Nielsen IQ po 34 tygodniach (do 27 sierpnia) tego roku pokazują, że sprzedaż napojów rośnie, ale jest to zasługa przede wszystkim wzrostu cen, bo wolumen nurkuje. Większość kategorii zanotowała dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży.

W sierpniu tego roku cały rynek napojów bezalkoholowych warty był ponad 23 mld zł. Największą kategorią nadal pozostają napoje gazowane. Jej wartość sprzedaży po 34 tygodniach r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 23:12