Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

03.02.2020 / 08:09
StoryEditor

Model spożywania alkoholu w Polsce zmienił się radykalnie

(fot. Pixabay/CC0)
Polacy coraz częściej sięgają po piwo, również bezalkoholowe, wino i wysokogatunkowe trunki, a udział alkoholi wysokoprocentowych w konsumpcji spadł z ponad 70 proc. do 36 proc. Model konsumpcji nie odbiega już od europejskiego. Pracodawcy RP podkreślają, że o tę dobrą sytuację trzeba jednak zadbać, bo ich zdaniem moda na ograniczone picie może zmienić się na niekorzyść np. pod wpływem nieprzemyślanej polityki podatkowej.

– Struktura spożycia alkoholu w Polsce wygląda dziś zdecydowanie lepiej niż przed transformacją ustrojową, kiedy mocne alkohole stały na stole jako obowiązkowy dodatek do posiłk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:14
StoryEditor
Ile miejsca zostało Biedronce na rozwój w Polsce? Ile sklepów będzie w stanie otworzyć? Czy dlatego musi iść za granicę?
Biedronka w Kowalach (fot. iwciagr/Shutterstock)
Biedronka ponownie przyspieszyła z rozwojem sieci sklepów. To zadziwiając w kontekście nasycenia rynku placówkami tej sieci, a także problemów z kanibalizacją, które doprowadziły do kryzysu w firmie w latach 2014/15 r. I konieczności przeprowadzenia głębokiej restrukturyzacji. Wydaje się jednak, że szybki rozwój Biedronki nie potrwa długo, dlatego operator szuka swoich szans na rynku słowackim, a także sonduje rynek rumuński.

Grupa Jeronimo Martins rozwijała się w Polsce w 2023 r. szybciej, niż wcześniej oficjalnie zapowiadała. W ubiegłym roku firma otworzyła 170 Biedronek netto, a ponad 200 brutto, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 09:13
StoryEditor
Walmart z największą inwestycją w private label od 20 lat. Chce się przypodobać młodszym konsumentom
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - tak nazywa się nowa marka własna największego detalisty świata, czyli amerykańskiej sieci Walmart. Do jesieni pod tym brandem sprzedawanych będzie nawet 300 produktów z rozmaitych kategorii spożywczych.

Walmart twierdzi, że to jej największa inwestycja w rozbudowę portfolio private label od 20 lat. Z logo Bettergoods wylądują na półkach sklepowych takie produkty, jak m.in. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 03:54