Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.07.2018 / 13:43
StoryEditor

Polacy lubią kupować wino w małych sklepach osiedlowych

(fot. Konrad Kaszuba)
62 proc. Polaków pije wino. Łącznie wypijamy ponad 400 mln l tego trunku rocznie. Przeważnie za butelkę płacimy do 30 zł. Co ciekawe, często kupujemy ją w małym sklepie osiedlowym – wynika z raportu „Polacy w świecie wina 2018” firmy Makro Polska.

Jak mówi Anna Kieljan, manager ds. ekspansji i franczyzy ODIDO w Makro Polska: – Przyzwyczajenia zakupowe naszych konsumentów w zakresie zakupu alkoholi bardzo się ostatnio zmi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 16:17
StoryEditor
Carrefour oddaje klientom pieniądze za zakupy. Ile, komu i pod jakimi warunkami?
Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując loterię pod hasłem ”Kasa wraca” (fot. materiały prasowe)

Carrefour ruszył z loterią pod hasłem "Kasa wraca", która pozwoli niektórym klientom odzyskać pieniądze wydane na zakupy. Akcja ma premiować lojalność wobec sieci, o którą zabiegają obecnie wszyscy gracze detaliczni.

Przez dwa tygodnie, począwszy od 8 września 2025 r., w sklepach Carrefour trwa loteria pod hasłem "Kasa wraca". Udział w niej jest dość prosty, na czym jak podkreśla Toma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 14:53
StoryEditor
Tous otwiera pierwszy flagowy salon w Polsce. Hiszpańska sieć proponuje też Polakom nową usługę
Hiszpańska marka i sieć Tous jest obecna w ponad 45 krajach w tym w Polsce (fot. Shutterstock)

Tous – hiszpańska firma znana przede wszystkim z biżuterii, uruchomiła pierwszy flagowy butik w Polsce. Ma on ponad 100 mkw. powierzchni i jest zlokalizowany w jednym z najpopularniejszych warszawskich centrów handlowych, w którym placówka tej sieci działała już wcześniej, ale była skromniejsza.

Stołeczne centrum handlowe Westfield Mokotów chce uchodzić za miejsce, które łączy modę, design i niepowtarzalne doświadczenia zakupowe. W te założenia wpisuje się nowo otwarty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 00:51