24.09.2023 / 00:20
StoryEditor

United Beverages przejmuje trzy spółki. William Carey buduje swoje nowe alkoholowe imperium w Polsce

Należąca do Williama V. Careya firma United Beverages złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie trzech spółek zajmujących się dystrybucją i detaliczną sprzedażą alkoholu. To kolejny krok Careya do stworzenia jednej z największych firm dystrybuujących alkohole w Polsce.

Warto uczyć się na błędach

Przypomnijmy, że przed laty William Carey zbudował największą w Europie Wschodniej firmę produkującą i dystrybuującą napoje spirytusowe czyli Cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03.12.2023 / 12:10
StoryEditor
Wittchen w Lidlu. Jakie produkty i akcesoria będzie można kupić w sklepach sieci dyskontów?
Lidl (fot. Shutterstock)
W sobotę do sklepów sieci Lidl trafiły produkty z logo znanej marki Wittchen, ale też Barbie i Lego. Sieć poszerza ofertę przed świętami.

Już od soboty, 2 grudnia, do sklepów Lidl Polska powracają akcesoria marki Wittchen. Sieć przekonuje, że warto zwrócić uwagę na skórzane torebki damskie w różnych wzorach dostęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 08:59
StoryEditor
Arūnas Zimnickas, prezes sieci Stokrotka: Będziemy inwestować w nowe sklepy, marki własne i akcje lojalnościowe
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka (fot. mat. pras.)
W ostatnich latach handel mierzył się z wieloma trudnymi i niestabilnymi okolicznościami. Nauczyły nas one jednak szybkiego dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji. W 2024 roku będziemy korzystać ze sprawnie działających procesów decyzyjnych i operacyjnych, reagując na uwarunkowania wynikające w znacznej mierze z sytuacji ekonomicznej konsumentów – zapowiada Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka.

Szef Stokrotki podkreśla, że od dłuższego czasu widać wyraźną zmianę potrzeb i zachowań klientów w czasie zakupów. – Rosnące znaczenie promocji sprawia, że podobnie jak w tym ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08. grudzień 2023 13:32