10.04.2019 / 09:01
StoryEditor

Europa zakochała się w awokado

(fot. Pixabay/CC0)
Import awokado do Europy wzrósł trzykrotnie w ciągu kilku ostatnich lat. W 2017 r. wartość importu produktu na Stary Kontynent przekroczyła 2,5 mld dolarów, a konsumpcja w Europie w ubiegłym roku wyniosła 650 tys. ton, podskakując o 35 proc. rok do roku - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak czytamy w gazecie, w najbliższym czasie może nastąpić spore wahanie w cenach awokado. Przyczyną jest spór pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Meksykiem. Wspomniane kraje to - o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 14:15
StoryEditor
Netto idzie w miasto. Nowy koncept Netto City ma zapewnić dostęp do nowych lokalizacji [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci Netto w Polsce (fot. iwciagr/Shutterstock)

Netto chce mieć w Polsce tysiąc sklepów do końca 2028 roku. Aby to zrobić, musi aktywnie poszukiwać nowych lokalizacji - także tych, które do tej pory nie pasowały do koncepcji sieci. Uruchomiła więc mniejszy koncept miejski.

- Rosnące osiedla z dużym zagęszczeniem mieszkańców sprzyjają rozwijaniu konceptu mniejszych sklepów - podkreśla Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

Sieć nad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 07:56
StoryEditor
Polski gigant odzieżowy podlicza straty po rosyjskim ataku na magazyn we Lwowie
W wyniku rosyjskiego ataku na Lwów spłonęły ubrania marek LPP (fot. Ukraine News UP/X)

W rosyjskim ataku na Ukrainę nocą z soboty na niedzielę uszkodzony został park przemysłowy Sparrow we Lwowie. Obiekt ten służył jako magazyn dla polskiej firmy LPP - właściciela sieci handlowych takich jak Sinsay, Reserved, Cropp czy Mohito.

Odzież przechowywana w magazynie należącym do partnera logistycznego LPP spłonęła. Jak przekazała serwisowi Money.pl Monika Wszeborowska, PR manager w LPP, firma już wcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 09:48