08.06.2018 / 14:51
StoryEditor

Lidl poluje na wegan i wegetarian. Sieć zapowiada dalszy rozwój oferty BIO

(materiały własne)
Wegetarianizm oraz weganizm to bardzo silne trendy, które systematycznie obejmują coraz szerszą grupę klientów. Operatorzy handlowi już od kilku lat czasu wprowadzają kolejne tego typu produkty, często z dużym sukcesem. Jedną z sieci, która już jakiś czas temu dostrzegła potencjał produktów wegańskich i wegetariańskich jest Lidl, który - chcąc zaproponować konsumentom naturalne zamienniki popularnych produktów - systematycznie rozwija asortyment w tym obszarze.

Jak wskazują przedstawiciele sieci Lidl w stałym asortymencie sklepów Lidl znajduje się kilkadziesiąt produktów w ramach „zdrowych regałów” – są to specjalnie wygospodarowane st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 18:01
StoryEditor
Groźna bakteria w herbacie. GIS ostrzega przed piciem jednego z ziołowych naparów od lidera rynku
Kontrola Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryła salmonellę w jedne z pięciu próbek herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski (fot. Shutterstock)

Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) ostrzega przed spożyciem herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski, produkowanej przez Herbapol-Lublin. W jednej z próbek tego suplementu diety wykryto obecność bakterii salmonella, która może stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia.

Kontrola przeprowadzona z urzędu przez Państwową Inspekcję Sanitarną wykryła salmonellę w jedne z pięciu próbek herbaty ziołowej Morwa biała z linii Zielnik Polski,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 09:07
StoryEditor
Orlen Paczka rośnie w siłę. Już 7 tys. maszyn w sieci, a oto plany na koniec roku
Na zdj. automat paczkowy Orlen Paczki (fot. Orlen)

Sieć punktów odbioru Orlen Paczki liczy już 14 tys. lokalizacji. Połowa z nich, czyli 7 tys., to automaty paczkowe. W pierwszym półroczu br. liczba nadanych paczek podwoiła się.

Automat paczkowy numer 7 tysięcy w sieci Orlen Paczki stanął pod katowickim Spodkiem podczas turnieju EuroBasket 2025, w. Odwiedzający strefę kibica mogą odebrać w nim paczki z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 03:03